Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Vi har införskaffat oss ett andningslarm! Idag hände något väldigt oväntat. Hade lagt lillan i sängen, och hon hade sovit kanske 1...
Svar
1
· Visningar
814
Senast: Mitten
·
D
Gravid - 1år Sitter här hormonstinn så att det skriker om det och gråter. Skulle behöva lite råd från er kloka bukare;) Vet inte riktigt hur jag...
Svar
12
· Visningar
1 135
Senast: Dandyridge
·
Gravid - 1år Sitter här och funderar på vad man behöver nu när första bebsien vankas ? Vad är de så att säga "måstena" och vad är bra att ha men...
2 3
Svar
59
· Visningar
4 045
Senast: vindvissla
·
Gravid - 1år Jag ska bli moster och nu är jag och den blivande mamman nyfikna på hur barnet kan komma att se ut var det gäller hårfärg och ögonfärg...
2
Svar
24
· Visningar
11 937
Senast: fettso
·
Gravid - 1år Jag satt och kikade på något program på tv4fakta förra veckan, kan ha hetat förlossningskliniken? Där var det en kvinna som skulle föda...
2
Svar
37
· Visningar
2 970
Senast: KisseNova
·
Gravid - 1år ...i ert bäcken efter ni fått barn? Men min äldsta dotter hade jag inga problem alls, men nu med tvåan är det helt annorlunda. Fem...
Svar
14
· Visningar
1 321
Senast: Djurjouren
·
Gravid - 1år Ni som kan allt! Har två olika frågor: 1. Har en kompis som ska ha sitt äldsta barn på dagis heltid samtidigt som hon ska läsa olika...
Svar
5
· Visningar
1 060
Senast: oz_joj
·
Gravid - 1år Hur länge efter förlossningen var ni ömma i underlivet och hur länge hade ni avslag? Min mamma tyckte det var märkligt att jag...
Svar
15
· Visningar
6 198
Senast: NeverEver
·
Gravid - 1år Är det någon som har provat den? Fick den i present av min svärmor och ska väl börja med den nu enligt förpackningen (från vecka 24)...
Svar
2
· Visningar
1 106
Senast: amalia
·
F
Gravid - 1år Vår son är 10 månader. De senaste 3-4 månaderna har han sovit jättebra från kl 20-06.30/7.00 utan att vakna. Men nu har han börjat vakna...
Svar
11
· Visningar
1 177
Senast: Lydia
·
Gravid - 1år Vad har ni för erfarenheter av gravidförsäkringar? Har du haft din mage försäkrad? Vilket bolag? Varför? Har du fått/haft...
Svar
15
· Visningar
2 574
Gravid - 1år Jag fattar inte hur man räknar ut veckorna + dagar?? Alltså veckor fattar jag ju men inte dagarna....måste reda ut detta.....:angel:
2
Svar
35
· Visningar
2 560
Senast: tinissen
·
Gravid - 1år Nån som har ett sånt? Är det så ostabilt som folk säger? Vad tycks annars om det skötbordet?:bump...
Svar
3
· Visningar
927
Gravid - 1år Alla ni som är gravida och jobbar heltid i stall , hur länge klarade ni av att jobba? Är ju ganska tungt jobb, och funderar lite...
Svar
9
· Visningar
2 829
Senast: Bollen
·
Gravid - 1år lilleman är en stor bebis som nu vid 1 månads ålder väger 5,8 och är 59 cm lång. Jag har nu hittat en vinteroverall som jag gillar och...
Svar
6
· Visningar
811
Senast: Brandgul
·
Gravid - 1år Hur lång tid(veckor, månader) badade ni era babys i vatten med olivolja? Fetheten/ flagnigheten från hårbotten hur fick ni bort den?
2
Svar
21
· Visningar
2 398
Senast: jerseyko
·
1
Gravid - 1år Min kropp uppför sig konstigt :crazy: Jag hade sista mensen 9/8, vi har haft lite roligt därimellan, redan 2 dagar efter beräknad...
Svar
5
· Visningar
2 359
Gravid - 1år Vad har ni för erfarenheter av de här smärtlindringarna under förlossningen? KVADDLAR Någon som provat kvaddlarna på sista tiden, nu...
2 3
Svar
46
· Visningar
7 182
Senast: Jegra
·
Gravid - 1år Jag har börjat fundera på att köpa en bärsjal. Har fått låna en Babybjörn men jag tycker det verkar mer praktiskt med en sjal. För visst...
Svar
13
· Visningar
1 263
Senast: vindvissla
·
C
Gravid - 1år Lite spinnoff på den andra viktuppgångstråden här på forumet! Jag och sambon går i försiktiga "barnplaneringstankar" och med allt...
Svar
16
· Visningar
10 113
Senast: marbella ryttare
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka