Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

M
Gravid - 1år ja, jag blöder helt enkelt. satt på toaletten och när jag torkade mig kom det massa blod!!! men det gör inte ont nånstans...
2
Svar
34
· Visningar
4 268
Senast: ika77
·
Gravid - 1år Har känt tryck neråt till och från i någon vecka, så jag har ju misstänkt att den höll på att fixera sig, men när jag var på UL igår...
Svar
12
· Visningar
26 383
Senast: Luna10
·
Gravid - 1år Nu när jag sitter och läser lite här så började jag bli lite orolig :crazy: Jag äter p-piller, cerazett (om det nu stavas så?) det är...
Svar
7
· Visningar
2 295
Senast: jerseyko
·
Gravid - 1år I slutet av juni slutade jag med mina p-piller pga att jag hade problem med underlivet som jag misstänkte berode på p-pillrena.. Har...
Svar
10
· Visningar
1 128
Gravid - 1år Hej- hopp! Vi väntar vårt första barn om två månader. Ska bli spännande! När vi var på UL i maj flyttades BF från 15 till 25 oktober...
Svar
13
· Visningar
4 854
Senast: Frieserhäst
·
O
Gravid - 1år I em/kväll när jag kör hem från jobbet ska jag köra inom apoteket o köpa ett grav test. Beräknad mens den 21-23....fortfarande INTE...
2
Svar
34
· Visningar
2 896
Senast: Frieserhäst
·
Gravid - 1år Hej! Jag har tänkt skaffa ett andningslarm till vår väntade baby, för att känna att man verkligen gör allt man kan för att förhindra...
Svar
15
· Visningar
1 757
Senast: ako
·
Gravid - 1år Jag ska ta det från början. Vi fick en liten flicka den 22 juni, och hon kom redan i v 31. Nu har vi äntligen fått komma hem, och vi...
2
Svar
25
· Visningar
2 256
Senast: Smulu
·
N
Gravid - 1år Jag hade sex med min sambo för 1 vecka sedan. Några dagar innan ägglossning. Inget skydd. När kan jag göra ett test? Är det för tidigt...
Svar
5
· Visningar
1 517
Senast: tinissen
·
Gravid - 1år Ni som haft oregelbundna blödningar i samband med insättande av hormonspiral, hur länge har dessa hållt i sig? Satt in min spiral i...
Svar
12
· Visningar
17 448
Senast: Piruette
·
Gravid - 1år Jag plussade igår morse (början av v 5) och jag har förvandlats till ett veritabelt värmekraftverk. Jag svettas bara jag rör mig här i...
Svar
11
· Visningar
1 725
Senast: Lupin
·
Gravid - 1år Någon mer som har detta? Jag är nu i vecka 32 (går in i 33 i morgon). Har svullnat en hel del, märks både på fingrar, handleder, men...
Svar
12
· Visningar
2 870
Senast: Luna10
·
S
Gravid - 1år Stilla min oro! Jag är i vecka 9 och ett par gånger har det varit typ som en liten blodprick i underkläderna. Verkligen inte mycket men...
Svar
12
· Visningar
2 601
Senast: Mitten
·
S
Gravid - 1år hej. hur tidigt kände ni av yrsel i eran graviditet? jag har varit yr till o från i ca 4 dagar, och mått illa till o från. men idag...
Svar
10
· Visningar
6 855
Senast: Mammadutt
·
Gravid - 1år ... stoppa mig när jag bara rullar fram? Ailie har inte lärt sig krypa, men hon har insett att man kan ta sig fram på andra sätt...
Svar
7
· Visningar
1 252
Senast: Emro
·
Gravid - 1år Jag började ju skriva om vår samsovning i närhet och samsovning-tråden, men jag tänkte inte kapa den mer utan skriva här :). Elina har...
2
Svar
21
· Visningar
1 822
Senast: NeverEver
·
O
Gravid - 1år Måste man alltid testa sig på morgonen, med morgon urinen eller kan man testa sig på eftermiddagen/kvällen oxå?? hmm nåt skumt här i...
Svar
9
· Visningar
3 808
Senast: Orrie
·
T
Gravid - 1år Jag är inte ny, men jag är hemlig här. Om någon skulle lista ut vem jag är. Snälla ni kan väl hålla det hemligt tills jag själv vill...
Svar
14
· Visningar
9 070
Senast: tictac
·
Gravid - 1år Våran 8 månaders, snart 9, är så himla dålig på att äta fast föda. Hon har ätit sedan april, men äter hon 1/2 burk/mål så är det kors i...
2
Svar
23
· Visningar
2 638
Senast: voyager
·
Gravid - 1år Läste på ett familjeforum om avnavling vid förlossning. Tydligen är det vanligt att man sätter en klämma på navelsträngen direkt när...
Svar
15
· Visningar
2 012
Senast: twinstar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka