Samsovning spinnoff

Sv: Samsovning spinnoff

Vad varm jag blev av ditt inlägg :love: Tack!

Inatt kändes det bättre, jag sov som en STOCK, Elina vaknade en gång vid halv två (somnade vid åtta på kvällen) men då var sambon vaken så han matade henne med flaska. Jag var bara diffust medveten om att något hände. Och vid 6, när hon vaknade, låg hon bara och pratade igen! Inget gnäll, ingenting, men när jag gick in och sa godmorgon fick jag massa underbara morgonleenden och gurglande, som om hon ville förklara att det här var rätt för henne :love:

Sv: Samsovning spinnoff

Wilhelm har sovit i vaggan brevid vår säng sen början. vi har provat samsovning okså men han sover mkt bättre själv o det gör vi med!!

Liknande trådar

Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 308
Senast: Blyger
·
Gravid - 1år Fy tusan vad det tar emot att skriva detta men jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag känner inte igen mig själv sen jag blev gravid...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 996
Senast: Bapelsin
·
Kropp & Själ Jag avskyr att inte kunna somna trots att jag känner mig avslappnad och är trött. Alltid varit avundsjuk på dom som kan somna på två...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
6 057
Senast: ameo
·
Kropp & Själ Jag har grubblat hela dagen på detta. Vill ventilera mig, men känns som om detta jag kommer skriva kommer låta ganska...Ljugit! MEN, jag...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
10 636
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Födda 2022