jag blöder!

Sv: jag blöder!

ah, va trög jag känner mig nu!

när dom har frågat mig om jag har kännt bebis röra sig som vanligt har jag bara sagt att jo, den har rört sig men inte så mycket.
att den verkar "slö" är ju en perfekt beskrivning!!

ska se om jag får tag i min gubbe samt barnvakt då kanske

Jag fick en blödning precis som du en natt. Ringde till Östras Förlossning och en ambulans stod utanför efter 10 minuter!

Varför gör de så olika bedömningar?

Jag var då i v.36 men för att lugna dig kan jag säga att det var ingen som helst fara för bebisen utan det var moderkakakan som hade börjat att blöda lite.
Fick ligga inne 2 dygn för observation.

Men jag hade inte väntat i ditt fall utan ordnat barnvakt och åkt in snarast möjligt!

Snälla åk in!

Hellre att du åker in en gång för mycket än en för lite!

Ta en taxi, ta med ungarna om du inte har barnvakt!

Jag håller nog med de andra, mörkrött blod är inte bra. Hoppas du är på väg in nu. (och att du kommer hem med liten bebis!)

men hur mycket blödde hon då?
nu har jag haft binda på mig så jag kan hålla koll och de är bara jätte lite som kommit den sista stunden.
Inte så jättemycket till att börja med, om jag fattade rätt.
Men när hon skulle upp i sängen inne på förlossningen så forsade det ur henne...

När hon kom in sa de att de hade många inne och inte så många personal tillgängliga, men typ 10 sekunder efter att blodet kommit var det massor med personal där och de rusade ner med kompisen i sängen till operation... Och hade de kommit 5 minuter senare vet ingen hur det hade slutat.

vi var inne en sväng och dom lyssnade på hjärtat, jag fick lämna urinprov och så kollade dom efter ev. blödning men hittade inget förutom att dom trodde att det kom från livmoderhalsen tror jag hon sa.

jag ska se till att ta det lungt (har hört samma j*vl* sak hur många gånger som helst nu), vila och ifall det börjar blöda igen ska vi åka in på stört.
alltså kan man säga att läget är oförändrat.

Bra att du fick det uppkollat i alla fall! :)

(jag erkänner att jag blev lite orolig efter det som hände kompisen...)

det hoppas verkligen jag med :devil:

är så trött på all värk och känner mig allmänt gnällig och tråkig..
tycker synd om folk som behöver umgås med mig för tillfället.

Det är i så fall täckningsblödningen.

men det var som sagt inget slemm utan rent blod..
hur som hur så verkade det inte vara något oros-moment i nuläget iaf.

Det skall du ta på allvar och inte sega i det läget.

absolut, kommer det något mer så bara ringer jag och säger att vi kommer, nu har dom ju själva sagt att jag ska åka in direkt så.

Undrar lite hur det har gått för dig....:crazy:
Hoppas att allt är bra och så.
Bra att du åkte in och kollade upp saken.

Vi får hoppas att liten bestämmer sig för att titta ut snart. :bow:

om det var jag så skulle jag ha åkt in på dräckien.( ursävkta min staving.)

Liknande trådar

Relationer Ni som har det, har det fungerat bra? Gjorde det ont att sätta in? Hur har mensen blivit? Jag har hela livet ätit p-piller, men är just...
2
Svar
29
· Visningar
1 242
Senast: Roheryn
·
Gravid - 1år Sonen blev 5 veckor i lördags, och har sen ett par dagar tillbaka börjat med något när han sover eller håller på att somna. Armarna åker...
Svar
1
· Visningar
565
Senast: Bufera
·
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
619
Senast: Svartkatt
·
Kropp & Själ När jag var ung tonåring, sisådär år 2000, fick man hem produktprover med infoblad i brevlådan. Ibland delades de ut i skolan också har...
Svar
13
· Visningar
994
Senast: Fille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Sabotage?
  • Evolve