Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Så var det dags att köpa barnvagn och här kommer alltså ännu en barnvagnstråd :bump: Efter att ha letat oss igenom djungeln (en del...
Svar
0
· Visningar
1 123
Senast: bananna
·
V
Gravid - 1år Om två veckor hade jag tänkt gå ut för första gången. Nikki är ju nu 5 månader och jag börjar vara lite sugen på att gå ut och träffa...
Svar
17
· Visningar
2 495
Senast: Björk
·
Gravid - 1år En kollega sa till mig igår att hon trodde att jag kommer att föda vid nästa fullmåne, alltså 15.9. Är beräknad till 20.9. Hon jobbar...
Svar
5
· Visningar
1 404
Senast: Luna10
·
R
Gravid - 1år Tänkte fråga mig för lite här, då jag är av en viss uppfattning som helt plötsligt ifrågasattes när min gravida vän visade sig vara av...
10 11 12
Svar
239
· Visningar
17 142
Gravid - 1år Kan inte förstå att jag har hår kvar på huvudet för jag tappar grymt mycket nu.. :cry: När jag tvättar håret är det som små tofsar jag...
Svar
17
· Visningar
2 628
Senast: domino
·
Gravid - 1år Det här med "rätt tid" att skaffa barn, finns det? Känns som att alla diskuterar det rätta tillfället (ja även jag) men när är det då? I...
2
Svar
35
· Visningar
5 926
Senast: ÅDI
·
Gravid - 1år Jepp, nu har Rasmus kommit i seperationsfasen. Vaknade och var super ledsen igår och fick sova i våran säng, blev inte många timmars...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
5 124
Gravid - 1år Hört att de ska vara bra till små babysar med magknip Är de receptfria??
Svar
5
· Visningar
1 805
Senast: Nidorina
·
Gravid - 1år Hej! Jag undrar om det är någon här som döpt sitt/sina barn efter amerikanska namn? Eller har ni några amerikanska namn som ni tycker...
6 7 8
Svar
157
· Visningar
30 662
Senast: KisseNova
·
Gravid - 1år Alltså, pinsamt att fråga kanske, men vad GÖR man på öppna förskolan? Kan man gå dit alldeles ensam (alltså, ja, med bebis såklart, men...
2
Svar
27
· Visningar
3 124
B
Gravid - 1år Kolla denhär länken, han vägde endast 718 gram när han föddes! Det är min systers pojk som är pappa! Önskar dom all all lycka...
Svar
4
· Visningar
1 127
Senast: BamsePlutt
·
Gravid - 1år Jag och min sambo var ute och åkte idag och diskuterade hurvida pengarna kommer räcka till att trimma bilen. "Vi kommer ju få lov att...
2
Svar
34
· Visningar
4 035
Senast: Mynta2
·
Gravid - 1år Om man har en helt "normal" graviditet helt utan problem osv, hur längejobbar man då? Har man någon gräns på att "2 veckor innan BF är...
2 3
Svar
46
· Visningar
5 262
Senast: amalia
·
Gravid - 1år Har en del problem med foglossning. Får akupunktur en gång i veckan mot detta och har ett stödbälte eller vad det heter. Tycker att jag...
Svar
19
· Visningar
2 820
Senast: jerseyko
·
Gravid - 1år Vi har varit på ultraljud och fått reda på att det blir en pojke :bump: . Så grubblar vi på pojknamn och jag har kollat lite på några...
2
Svar
37
· Visningar
3 716
Gravid - 1år jag fick antagningsbesked idag att jag kom in på skolan o ska börja plugga på måndag men jag är grav i v9. BF till slutet på mars. någon...
Svar
5
· Visningar
1 087
Senast: millus
·
F
Gravid - 1år Mitt barn på 6-månader trivs inte så bra i ringsjalen - så nu funderar jag på en bärsele. Men, vilken sorts sele anser ni fungerar bäst...
2 3
Svar
57
· Visningar
6 169
Senast: vindvissla
·
V
Gravid - 1år Nu håller jag på att bli galen. Nikki, som från 7-8 veckors ålder sov hela nätterna igenom, bortsett från enstaka gånger då hon vaknade...
2
Svar
20
· Visningar
2 195
Senast: twinstar
·
Gravid - 1år Jag tänker inte frossa i rosa men vill bara komplettera det jag har lite. Det mesta jag har i str 50-56 är beige, vitt eller ljusblått...
Svar
2
· Visningar
924
Senast: paradiset
·
Gravid - 1år Hur gjorde ni? Sonen är nu 4 mån (igår) och har hitills fått lite på sked 2 gr. Vet inte om det är så populärt än dock, han sitter...
Svar
10
· Visningar
1 163

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka