Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den där sidan var himla bra. Jag kom på att Manducan kanske inte passar alltför små mammor. Jag som är lång (175) och normalbyggd måste ha alla remmar inspända så mycket det bara går, annars blir den för stor. Har iofs väldigt smala axlar för min längd..
Vi som är korta och tjocka då, oss stod det inget om på länken heller
Jag har en Butterfly och en "gammal" Beco, och jag tycker butterfly är grymt krånglig! Föredrar den gamla alla gånger, trots att jag nästan uteslutande bär på ryggen. När man väl lärt sig sätta upp barnet på ryggen så går det supersnabbt och enkelt med en vanlig sele, men med butterfly blir det ett extramoment när man ska krångla ner barnet i selen. Jag antar att den är bra om man tycker att det är läskigt att få upp barnet på ryggen annars, men jag tycker bara att den är skitjobbig . Men snygg är den!Nån som har provat Beco Butterfly?
Den ser ju väldigt snygg och bekväm ut tycker jag, enligt beskrivningen verkar den ha några fördelar också. Går att använda från födseln, man kan byta bärare utan att ta ur barnet, man sätter i barnet först och tar på selen senare. Är allt detta unikt för denna sele eller är det vanligt?
Och jag älskar min Ergo.
Jag har en Butterfly och en "gammal" Beco, och jag tycker butterfly är grymt krånglig! Föredrar den gamla alla gånger, trots att jag nästan uteslutande bär på ryggen. När man väl lärt sig sätta upp barnet på ryggen så går det supersnabbt och enkelt med en vanlig sele, men med butterfly blir det ett extramoment när man ska krångla ner barnet i selen. Jag antar att den är bra om man tycker att det är läskigt att få upp barnet på ryggen annars, men jag tycker bara att den är skitjobbig . Men snygg är den!