Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

O
Gravid - 1år Jag är 23 år gammal som känner att jag är mer än redo till att skaffa barn. Nu hör saken till den att jag och min sambo har försökt i 2...
Svar
9
· Visningar
1 525
Senast: OonettanOo
·
Gravid - 1år Jag känner mig som Sveriges sämsta mamma! (och tröttaste) Arvid är missnöjd, mest hela tiden. Åka vagn? Gallskrik! Sitta i sin...
2 3
Svar
53
· Visningar
3 664
Senast: Druvan
·
Gravid - 1år Nu har jag och älsklingen startt bebisverkstad! Men oj vad jobbigt det är med de små simmarna... Jag är lite bortskämd efter 15 år med...
2
Svar
36
· Visningar
2 557
Senast: Snubbelfot
·
Gravid - 1år Har dem ändrats något? Hur är erat förhållande nu, jämfört med förut? Mitt förhållande har blivit så...dött. :( Sambon tar...
2 3
Svar
52
· Visningar
11 278
Senast: Mirre
·
S
Gravid - 1år Jag är i v 7 (6+2) o har inte ätit extra folsyra, bland annat för att det var oplanerat o jag har vetat om graviditeten i 1½ vecka. Är...
Svar
11
· Visningar
2 558
Senast: tinissen
·
S
Gravid - 1år Under några års tid så har jag och min pojkvän haft avbrutet samlag, utan några missöden eller hur jag ska uttrycka mig :) Händer det så...
2
Svar
30
· Visningar
3 044
Senast: Mirre
·
I
Gravid - 1år Jag är gravid... ... och just nu känner jag mig såhär: :eek::love::crazy::banana::confused::D Kunde inte hålla mig från att...
Svar
14
· Visningar
1 319
Senast: Jolanta
·
Gravid - 1år Hur pass exakt kan man faställa hur långt graviditeten har gått vid ett ultraljud? Kan man faställa tex att du är i vecka 17+4? Eller är...
2
Svar
29
· Visningar
2 427
Senast: Mitten
·
Gravid - 1år Napp, bra eller dåligt? Flaska bra eller dåligt? Hur tidigt började ni med napp om ni ammade ifrån bröstet? Vid amning matade ni något...
2
Svar
26
· Visningar
3 136
Senast: Piffelina
·
Gravid - 1år Vad gäller? Har nu, klantig som jag är, lyckats bryta handleden. :grin: Det säger sig ju självt att det då är liiiiite svårt att...
Svar
12
· Visningar
3 298
Senast: boccia
·
Gravid - 1år Vi i familjen misstänker att en medlem (ingift) lider av förlossningsdepression eller något liknande från att ha varit det...
Svar
7
· Visningar
1 115
Senast: havreflinga
·
Gravid - 1år Ja, suck. Jag vet att svaret på den här frågan är att det bara är 'jag som kan bestämma'... men det är svårt! Jag försökte bli...
Svar
6
· Visningar
1 346
Senast: ameo
·
Gravid - 1år Usch, nu har jag fått nog. :mad: Hade BF i torsdags och i måndags falskt alarm. Inget vatten har gått, men jag har ändå kraftig värk...
2
Svar
35
· Visningar
2 432
S
Gravid - 1år Hur fortsatte/ började ni träna när ni blev gravida? Är det når speciellt man ska tänka på? Alla tips mottages :)
2
Svar
24
· Visningar
2 357
Senast: Luna10
·
Gravid - 1år själv har jag blivit jättesugen på citronfil med brutna digestivekex i :love: mentos lakris är inte helt fel heller i tid o otid:D
2 3
Svar
49
· Visningar
4 474
Senast: tinissen
·
P
Gravid - 1år Hur sjutton får man ut den? Ja, inte på mig alltså :p utan på min dotter på 3,5 månad. Det är ju inte så att hon gärna öppnar ögonlocken...
Svar
16
· Visningar
8 344
Senast: Mammas
·
F
  • Låst
Gravid - 1år hur gammal var du när du fick ditt första barn? var det planerat? hur länge hade du och pappan varit tillsammans? lite nyfiken på...
Svar
10
· Visningar
1 179
Senast: Snurrfian
·
Gravid - 1år Känns bara som att jag måste få skriva av mig och få höra lite erfarenheter från andra mammor. Min son är nu 6 veckor, från början...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 409
Senast: vindvissla
·
Gravid - 1år Kan man ge det? Han har inte fått nåt sånt alls ännu, men tror att han skulle gilla det. Några särskilda som är bra, och några man...
Svar
17
· Visningar
5 058
Senast: Aningsfull
·
F
Gravid - 1år Hej alla kloka buke-mammor (och pappor om ni finns här;)) Min första tråd här på förälder-forumet, känns nästan heligt, som en stor...
Svar
6
· Visningar
955
Senast: Fidelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka