vad har/ hade du dille på under graviditeten??

Sv: vad har/ hade du dille på under graviditeten??

Jag har inte dille på någonting speciellt alls, äter precis som innan. Har alltid varit en godisråtta, men hade en rätt lång period under graviditeten då jag inte alls var sugen på godis. Nu, med 2,5 månad kvar så har godissuget kommit tillbaka, men inte värre än vanligt.

Grapefrukt till en början, sedan blev det jordgubbar och nektariner.

*kl*
pärondricka och MC-donalds päronmilkshake som fanns förra sommaren:love:. drack hur många som helst sista 2 mån av min graviditet.

Jag har inte dille på någonting speciellt alls, äter precis som innan. Har alltid varit en godisråtta, men hade en rätt lång period under graviditeten då jag inte alls var sugen på godis. Nu, med 2,5 månad kvar så har godissuget kommit tillbaka, men inte värre än vanligt.

Va märkligt exakt så är det för mig också!!

Och för mig med!!
Fast det är nu sista 2 veckorna jag börjat bli sugen på godis igen.

har oxå tappat intresset för godis :cry: har ju varit det bästa man vet sen man lärde sig gå;)

I början kunde jag inte dricka kranvatten! Gick åt många Smaksatta mineralvatten med endast den där sorten där flaskan äter upp frukten ni vet? Och jordgubbar. Nu är jag mera normal men kan knappt äta ngt utan att känna mig överfull och må dåligt och få halsbränna. Och så tycker jag om vinäger i sallad nu vilket INTE är normalt :D Mår inte illa av vatten längre men saft är ändå godare!

Annars får jag mjölk- eller yoghurt- eller glasssug i omgångar. Leverpastej ett tag. Helt enkelt vad kroppen behöver kan jag tänka mig!

Jag har tyvärr tappat mitt frukt- och bärsug, jag tror skräcken för graviditetsdiabetes tog bort det. Var rädd att det var alla bär som hade fått mitt blodsocker att skjuta i höjden och vågade inte äta en banan ens innan alla prover var slutligen tagna. :( Ska skärpa mig, bär är ju bara nyttigt!

*kl*
Jag var/är sugen på vindruver (gröna kärnfria), bananer, rå potatis och i början hadde ja inge godissug men de har ja fått tillbaka. :)

Liknande trådar

Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
12 924
Senast: Nixehen
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 709
Senast: Lhas
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 628
Övr. Barn Kan någon snälla hjälpa mig att förstå, för det känns aningens oklart detta. I början av hösten var min egen BM sjukskriven och jag fick...
2
Svar
31
· Visningar
2 458
Senast: Sedna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar