Bebisverkstad startad

Sv: Bebisverkstad startad

Menar du verkligen att du tycker det är lika skönt med gummi som utan... och/eller att det känns som en rimlig kompromiss att backa litet på njutningen för båda för att slippa kladdet? :confused::)

Det beror ju på hur jobbigt man tycker att det är med kladdet. Har man (som TS) kört med kådis i femton år bör man inte tycka att det är speciellt jobbigt med kondom, men kanske desto jobbigare med kladd. Sedan är det inte speciellt roligt att behöva kasta sig in i duschen efter varje gång man sexat. Och bor man i hyreshus är det inte så uppskattat av grannarna vid alla tidpunkter heller. Iof lättare utan lika mycket som "rinner ut" långt efteråt när man väl är gravid, då går det rätt smidigt att duscha ur alla. Men som sagt inte alltid man känner för att duscha, ibland är det skönt att bara ligga kvar och sedan somna. Färdigrengjord menskopp nära tillhands kanske är svaret. :)

Det beror ju på hur jobbigt man tycker att det är med kladdet. Har man (som TS) kört med kådis i femton år bör man inte tycka att det är speciellt jobbigt med kondom, men kanske desto jobbigare med kladd. Sedan är det inte speciellt roligt att behöva kasta sig in i duschen efter varje gång man sexat. Och bor man i hyreshus är det inte så uppskattat av grannarna vid alla tidpunkter heller. Iof lättare utan lika mycket som "rinner ut" långt efteråt när man väl är gravid, då går det rätt smidigt att duscha ur alla. Men som sagt inte alltid man känner för att duscha, ibland är det skönt att bara ligga kvar och sedan somna. Färdigrengjord menskopp nära tillhands kanske är svaret. :)

Oj! Kommat kom nog inte med, 1,5 år skulle det stå! Är 23 så det vore lite perverst om jag använt kondom i femton år! Slutade med P-piller för jag mådde så dåligt på dem, dåligt humör och ingen sexlust. Aldrig mer hormoner för mig.

Jahaa, haha, ja då är jag med! :p Hade ingen aning om din ålder, mer än att jag hade fått för mig att du var lite för ung för att ha haft femton år med någon, men då hade jag rätt i det jag hade fått för mig mao. :)

Blir likadan på hormoner, var liksom ingen idé att hålla på. (Det bästa preparatet jag testat var för övrigt p-ring, slemhinnorna blev så torra att det var omöjligt att ha sex, funkade skitbra som p-medel! ;))

Här suger den alltid upp allt. Inga klumpar och ingen knulldoft. :D

Ska testas! :D
Fast vettefan om jag inte tycker att serra luktar snarare än doftar, men det kanske bara är jag. ;)

vindvissla: Spermapong! :rofl:

Man kan ju kanske tänka sig att kompromissa. Han tycker inte det är fullt lika skönt med kådis, jag tycker inte det är fullt så trevligt med spermier som sipprar ur hela dagen efter så då kan man köra varannan gång!

Jag säger oftast åt min sambo att lägga utanför sen får han snällt gå upp och hämta papper och torka rent efter sig ;)

Jo, men det är jobbigt att uttala knullukt. För att inte tala om att det lätt blir tre 'l'. :eek:

Lite dumt om man tänkte plussa kanske? :D

Fast efter plusset är det ju bäst. Annars kan man ju alltid svälja!

Jo, fast knulldoft låter så... fel. Det är för sådana stavmissar man kan ändra inläggen i efterhand! :D

Tänkte efteråt såklart ;) Svälja, då måste man ju ändå gå upp sen och borsta tänderna!

Ja, det kan man ju göra, men jag tycker liksom om att ligga och hålla om varandra en stund när vi är färdiga, när han fortfarande är inne i mig. Det känns ju lite omständigt att dra ur den, komma, och köra in den igen för eftermyset!

Dagens I-landsproblem! Vem fan bryr sig jag ska ju bli med bebis! :love: När plusset kommit får han komma in mig sen får spermierna dö drunkningsdöden!

Komma oskyddat i tjejen är inte bra för då måste man omedelbart upp och duscha efteråt, svälja är ofräscht för då måste man ta den i munnen och riskerar att få smak av sig själv, lukta sex är ofräscht... fasen, hela grejen med sex låter knappt som det är värt besväret? :angel: ;)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka