Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Min plutt är 4,5 månad och det är som ni säket märkt _varmt_. Varje dag tror jag att "idag måste det vara den varmaste dagen i år", men...
Svar
5
· Visningar
764
Senast: _Skifting_
·
W
Gravid - 1år jag och min pojkvän planerar att skaffa barn och jag undrar om det finns nån med bra tips för att de kanske ska gå lättare eller nå? har...
2
Svar
23
· Visningar
2 380
Senast: tinissen
·
  • Låst
Gravid - 1år Kom att tänka på henne, ser att hon hade BF 18/7, inte inloggad på Buke sedan 23/7. Har jag missat nåt? Är hon på G?
Svar
3
· Visningar
842
Senast: Snurrfian
·
M
Gravid - 1år min första förlossning började med att jag vaknade av att vattnet hade gått, en halvtimme senare hade jag värkar och fyra och en halv...
2
Svar
25
· Visningar
5 682
Senast: mosig
·
F
Gravid - 1år ja som rubriken lyder, har ni börjat handla än? och vad har ni köpt i så fall? skriv gärna vilken vecka ni är i och vad ni har köpt...
2
Svar
27
· Visningar
3 284
Gravid - 1år Efter allt skit som vart med frånvarande pappa, sömlösa nätter, stress...
Svar
2
· Visningar
832
Senast: nevin
·
Gravid - 1år Nu börjar jag bli trött på magen. Har ca tre veckor kvar till utsatt datum, men börjar ändå kände mig trött på att vara så här stor och...
Svar
10
· Visningar
1 354
Gravid - 1år Idag har jag gått 12 dagar (egentligen nästan en vecka till om man räknar från mensen) över tiden och jag känner mig alltmer deprimerad...
2
Svar
28
· Visningar
8 933
Senast: Javan
·
A
Gravid - 1år :( Fick ju MF slutet av oktober förra året och det vill ju inte ta sig efter det. har börjat utredning och de första proverna...
Svar
1
· Visningar
783
Senast: vindvissla
·
Gravid - 1år Hallå hallå igen! Många av er vet säkert att det har varit en hel del trassel för oss med försäkringskassan, och nu sitter vi där igen...
Svar
5
· Visningar
4 147
Senast: FrontLine_
·
M
Gravid - 1år det här med "färdknäppen" har ju hört att det är något i sperman som sätter igång ev. förlossning men kan det inte vara något mer...
Svar
11
· Visningar
2 516
Senast: mosig
·
T
Gravid - 1år Vi lutar åt att inte döpa vår lilla dotter utan ha en namngivningscermoni istället. Men vad gör man på en sådan cermoni, har förstått...
Svar
1
· Visningar
712
Senast: Marie_C
·
J
Gravid - 1år Jag driver ett mindre försäljningsstall och är nu gravid :) Jätteroligt såklart! Dock undrar jag hur snabbt efteråt ni red igen? Har...
Svar
11
· Visningar
1 222
Senast: TheOne
·
H
Gravid - 1år Brukar det inte vara en sån med när man köper vagnen? :confused: Håller på och fixar det sista nu innan bebis kommer och blev lite...
Svar
7
· Visningar
1 455
Senast: TheOne
·
E
Gravid - 1år Som rubriken antyder är jag helt oplanerat gravid. Har två barn på 3 och 4 år. 4 åringen blev till med hjälp av IVF. 3 åringen blev jag...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 963
Gravid - 1år Eh jaha? Har jag? åfan det har jag inte märkt.:crazy: Fick den fina kommentaren igår. Vi hade främmande och B tyckte då att vi...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 409
Senast: Allimac76
·
Gravid - 1år Om 2 timmar och 20 minuter ska vi få se våran lilla bebis, och förhoppningsvis få veta om det är en liten pojke eller flicka:bump...
Svar
19
· Visningar
1 287
Senast: vindvissla
·
D
Gravid - 1år Jag äter p-piller och missade två piller i början av kartan men hade då inte sex på 1,5 v och då ska det ju vara lugnt. Men det var det...
2
Svar
30
· Visningar
2 545
Senast: Giganten
·
Gravid - 1år Min son är 6 veckor och äter ersättning samt bröstmjölk på flaska som jag pumpar ur, tyvärr blir det största delen ersättning. Nu till...
Svar
9
· Visningar
1 065
Senast: Björk
·
Gravid - 1år Jag funderar på om det kan vara ärftligt att gå över tiden..? Min mamma gick över 3 veckor med mig :angel: och ca 2 med min syster...
Svar
10
· Visningar
1 844
Senast: vansinnet
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka