Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Visst finns det en hemsida som kan hjälpa en att hålla reda på sammandragningar? Till sammandragningar räknas då även det tryck mot...
Svar
4
· Visningar
929
Senast: vindvissla
·
Gravid - 1år Jag undrar om det är farligt och färga håret när man är gravid, är i 8 månaden nu. Är sugen på att färga håret, för min naturliga...
Svar
6
· Visningar
2 487
Senast: cowgirl81
·
Gravid - 1år Är det någon annan som läst boken? Jag kunde inte låta bli att reta mig på hur hon förminskade pappans roll "hur många killar skulle...
2
Svar
24
· Visningar
2 977
Senast: Allimac76
·
M
Gravid - 1år Min kropp fungerar inte som den ska just nu. I två veckor har jag mått illa, varit trött, ömmade och större bröst, och har ont i magen...
Svar
3
· Visningar
1 388
Senast: Mumsmums
·
Gravid - 1år Idag har vi impulsköpt en ny vagn till Elivia. Det enda vi var överens om innan vagnen inhandlades var att den inte skulle vara rosa...
Svar
13
· Visningar
1 177
Senast: JumpForMyLove
·
M
Gravid - 1år Har blivit erbjuden en Emmaljunga city cross inköpt januari 2008 för 5000:-. Det är inte med några speciella tillbehör med. Är inte det...
Svar
10
· Visningar
1 002
Senast: Brandgul
·
Gravid - 1år Misstänker att jag har en slags trötthet. Går inte att beskriva, men även fastän ja sover lite mer så är jag ändå trött? Och innan så...
Svar
7
· Visningar
874
Senast: doglover
·
S
Gravid - 1år Hej jag är en tjej på 18 år. Jag har precis fått reda på att jag är gravid:eek::), och vet inte om jag ska vara glad eller ledsen det...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 223
Senast: YlvaG
·
R
Gravid - 1år Eller... Det började göra ont redan kl 18 idag. Värkar med mellan 4 och 6 minuters mellanrum. Nu har de börjar lugna ner sig igen till 6...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 981
Gravid - 1år Har haft en molande värk i ryggen sen i går kväll, men det sitter ganska högt upp i ryggen:confused: Det stramar och trycker på neråt...
Svar
6
· Visningar
936
Senast: KING88
·
T
Gravid - 1år I torsdags fick jag mensvärk. Började blöda lite på kvällen men inte mycket. Likadant på fredagen. Till lördagen hade det skutat helt...
Svar
2
· Visningar
847
Senast: Tessa P
·
Gravid - 1år Kan det vara så illa? Ibland undrar man, speciellt när han, den lille sonen, bajsar kladdigt alt. löst som nästintill inte går att få...
Svar
4
· Visningar
1 202
Senast: Kikki84
·
Gravid - 1år när började ni ana att ni var gravida o vilka symtom var era första?? nyfiken* :)
Svar
16
· Visningar
8 200
Senast: MaRomer
·
Gravid - 1år Hej jag undrar om det kan vara farligt om katten vill sova hos bebis. Ska ha barn i September och min ena katt vill gärna ligga i...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
9 612
Senast: cowgirl81
·
Gravid - 1år Å vad jag börjar bli nervös här hemma! Min syster ska få sitt första barn. Värkarna började så smått i går vid 15-tiden. Hon blev inlagd...
Svar
3
· Visningar
708
·
F
Gravid - 1år Någon som har använt/använder det under sin graviditet? Jag har hört att havandeskapsolja ska vara bra för att motverka bristningar och...
2
Svar
30
· Visningar
2 580
·
Gravid - 1år Ja, det förskräckliga matmonstret har börjat med matvägran! Jag tror inte att han martvägrar när det gäller köpt babymat, men...
Svar
11
· Visningar
1 033
Senast: doglover
·
Gravid - 1år Ja, som frågan lyder, när åt era barn helt själva? Och vid vilken ålder fick dom börja träna på att äta själva? Varje måltid eller bara...
2
Svar
26
· Visningar
2 101
·
Gravid - 1år Såna här frågor brukar jag tycka är pinsamt att ställa men nu kör jag på och frågar :D Normalt så har jag precis 28 dagars menscykel...
Svar
3
· Visningar
970
Senast: Lupino
·
T
Gravid - 1år Har frågat hur mycket ni gick upp i vikt under grav. och nu vill jag veta hur många stl. era bröst växte:laugh: Jag har b och c kupa...
2
Svar
31
· Visningar
6 892
Senast: ika77
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tik som "luktar gott"
  • Uppdateringstråd 30