Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

M
Gravid - 1år Jag undrar om jag är lite av en självplågare? Åkte in akut idag då jag fick smärtor som inte kändes normala. Är på sluttampen nu på grav...
Svar
4
· Visningar
856
Senast: cirkus
·
O
Gravid - 1år Ja, i går när jag gick o la mig funderade jag massa på att bli gravid..... Tanken slog mig att bara för att han mar sex dem dagarna...
2
Svar
24
· Visningar
2 405
Senast: Orrie
·
Gravid - 1år Stämmer det att vissa matsorter under amning kan orsaka allergier hos babyn? Hörde av en bekant och blev orolig:confused: Vet ni vilka...
Svar
4
· Visningar
1 218
Senast: twinstar
·
Gravid - 1år Har en son på 8 månader:love: Helt underbar, kryper och härjar överallt. Nu till min fråga: Kan han äta fiskbullar? Tänkte på...
Svar
10
· Visningar
1 149
L
Gravid - 1år Jag e så bebissugen just nu så nu vill jag se bilder på era barnvagnar!! Knäppt sug:smirk: men jo, jag vill se bilder!!
2
Svar
29
· Visningar
3 686
Senast: cowgirl81
·
Gravid - 1år Finns det någon som testat tygblöjor? Jag börjar bli lite intresserad, och vill så gärna testa ... men vilken djungel det är :D. Sambon...
Svar
12
· Visningar
2 880
Senast: Mitten
·
Gravid - 1år Från att ha varit en jätteliten bebis till en hyperaktiv unge på bara 1 månad eller något. Han är 9 ½ månad och det var efter han...
Svar
6
· Visningar
1 022
Senast: doglover
·
T
Gravid - 1år Någon som vet vad det är för skillnad mellan en Emmaljunga edge duo combi och en Emmaljunga City cross? Jag hittar inga direka...
2
Svar
27
· Visningar
8 741
Senast: Tarzzan
·
Gravid - 1år Jaha, så har man ätit gös i graviditetsvecka 22 då. Var ju inte meningen. Fiskad i Hjälmaren. Kan ingen här tala om för mig att...
Svar
11
· Visningar
4 121
Senast: jennyjenny
·
Gravid - 1år Funderade på en lektion vi hade i skolan som handlade om X- och Y-kromosomer. Stämmer det att spermier med Y-kromosomer väger mindre...
Svar
1
· Visningar
750
Senast: CillaW
·
Gravid - 1år Den babyproffsen har. Är den bra? 09ans vagn kostade ju bara 3000 hos babyproffsen och hade det jag vill ha hos en vagn. Men är den bra...
Svar
3
· Visningar
802
Senast: Piffelina
·
T
Gravid - 1år på tv4 fakta. Någon som vet om man kan se den via nätet? Vill så gärna se den serien men har inte tv4 fakta:mad:
Svar
2
· Visningar
883
Senast: Tarzzan
·
Gravid - 1år Idag fick Ailie sin andra vaccinationsspruta och lillan är alldeles färdig. Min annars så pigga och glada lilla tjej har sovit hela...
Svar
13
· Visningar
1 201
Senast: miss_kala
·
M
Gravid - 1år Vi håller på att renovera hemma och jag har precis fått besked att jag är gravid. Nu är min fråga: Hur mycket vågar man ta i utan att...
Svar
16
· Visningar
1 318
Senast: Mirac_
·
Gravid - 1år Ni som fick bristningar på magen, när under graviditeten kom de ungefär? Jag är ju bara i vecka 22 men magen har exploderat i storlek...
2
Svar
26
· Visningar
8 761
Senast: Lupino
·
M
Gravid - 1år Har köpt en SAAB 9-5 -02 för ett tag sen. Min fråga är nu om någon vet vad det kostar att koppla ur airbagen där fram? Och om det går...
Svar
12
· Visningar
3 858
Senast: boccia
·
P
Gravid - 1år Vi är nu inne på tredje kudden för dottern, på 2.5 månad. Vad har ni för kuddar till era barn? För de som vi köpt blir platta i mitten...
2
Svar
30
· Visningar
3 087
Senast: Piffelina
·
Gravid - 1år nu är junior 7 månader och visst förstod jag att kroppen skulle ändra sig efter en graviditet men HALLÅ! jag har fortfarande mage som...
Svar
10
· Visningar
1 076
Senast: fiaskurken
·
Gravid - 1år Nästa sommar fyller en god vän år och då har jag om allt går bra en 7månaders bebis att ta med. vi kommer nog att få barnvakt under just...
Svar
11
· Visningar
1 222
Senast: jennyjenny
·
A
Gravid - 1år Hjälp mig ur detta!:eek: ja jobbar på ett ställe där vi kvinnor "måste" ta gravtest för att få jobba inom området (röntgen/strålning)...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 790
Senast: JumpForMyLove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar