Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

M
Gravid - 1år Vad tycker ni är bäst mjuk- eller hårdlift till vagnen?? För- och nackdelar.
Svar
14
· Visningar
4 631
Senast: Gerbillus
·
Gravid - 1år ALla regler om hyfs suddas tydligen bort då man är gravid! "NOrmala" människor säger - OJ Vilken STOR Mage! DEt måste vara två!(RIght...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
9 832
Senast: Jozze
·
Gravid - 1år Någon mer här med ett barn som vägrar äta ur flaska? Någon som fått en flaskvägrare att börja ta flaska? Hur gick ni till väga? Hos...
Svar
12
· Visningar
5 847
Senast: Mammadutt
·
Gravid - 1år Är det någon som vet nånstans på internet där man kan beställa en egen t-shirt passande gravida med eget tryck? :confused: Finns ju...
Svar
6
· Visningar
2 712
Senast: Stefffie
·
S
Gravid - 1år Nu sitter jag här med hakan nere vid knäna! Något som jag inte trodde skulle vara möjligt blev visst möjligt! :confused: Måste få skriva...
Svar
10
· Visningar
2 392
Senast: doglover
·
M
Gravid - 1år Kan någon berätta vad det är för fördelar och nackdelar med deras vagnar!?
Svar
8
· Visningar
4 073
Senast: doglover
·
Gravid - 1år Mer än en månad för tidigt ville min systerdotter komma ut!!! Syrran ligger på bb nu och lillasyster Fot är heeelt hysterisk hemma i...
Svar
5
· Visningar
842
Senast: Fossing
·
H
Gravid - 1år Vad tycker ni? Bu eller bä?
Svar
17
· Visningar
1 329
Senast: mosig
·
Gravid - 1år Usch, vad jag känner mig besviken.. Eller besviken är kanske fel ord, jag har ju trots allt fått en underbar dotter, men det är så...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 570
Senast: FrontLine_
·
C
Gravid - 1år Dagen innan ska man ju infinna sig och spendera hela dagen på sjukhuset. Min undran är vad som sker den dagen? Denna gången ska jag...
Svar
18
· Visningar
2 642
Senast: Mammadutt
·
N
Gravid - 1år Chockad, förvånad, överlycklig, gråter och alla känslor rusar genom kroppen! Jag skulle inte kunna bli gravid, den älskade är inte...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 740
Senast: Björk
·
D
Gravid - 1år Det första min mamma sa till mej när jag berättade att jag var med barn var: -Jaha kan du inte ha hästarna kvar då. Hon tycker inte om...
2
Svar
26
· Visningar
2 161
Senast: Gerbillus
·
J
Gravid - 1år Måste bara skryta med vår body vi fick av soldatforumet och som hon växt i nu :D
Svar
5
· Visningar
1 184
Senast: valentino-95
·
Gravid - 1år Diarre´och hög feber är det här idag. Kan inte tänka mig att han ätit nåt olämpligt, och vad kommer då febern ifrån:confused: frågan var...
Svar
7
· Visningar
1 041
Senast: fiaskurken
·
Gravid - 1år När började ni låta barnen sova på mage? Sam tumlar ju runt själv och sover gärna med ansiktet rakt ner i kudden. Han andas lugnt och...
2
Svar
34
· Visningar
2 986
Senast: vindvissla
·
K
Gravid - 1år Jag har gått in i vecka 12 idag (tror jag) och jag funderar... Jag har mått illa, inte så att jag kräkts massor utan mer så att jag...
Svar
3
· Visningar
799
Senast: Kabelsko
·
M
Gravid - 1år min jättegoa snälla svärmor har köpt en syskonvagn till oss, en emmaljunga. den är begagnad och från -05, är inte riktigt säker på vad...
Svar
5
· Visningar
1 314
Senast: emjo
·
Gravid - 1år Har absolut ingen aning om nånting vad gäller vagnar. Hittade en begagnad med tre hjul, hur funkar det att köra på grusvägar? Någon sa...
Svar
4
· Visningar
1 057
Gravid - 1år Finns det någon därute som varit med om det?? Jag har precis varit på ett ultraljud och fått mitt livs chock. Trodde jag skulle få...
Svar
19
· Visningar
10 933
Gravid - 1år Jag har kraftiga flytningar hela tiden, typ varje dag. Hur märker jag skillnaden om vaxproppen lossnar? Blir värkarna kraftiga? Är det...
Svar
14
· Visningar
1 033
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka