Skillnad mellan duo och city cross (Emmaljunga)

Sv: Skillnad mellan duo och city cross (Emmaljunga)

Så man kan göra så på alla vagnar?
Alltså fälla upp benstödet på sittdelen och lägga i en mjuklift?
Men den dära grejen i mitten då,den som håller barnet i vagnen och inte låter barnet glida ur.Kan man ta bort den "bygeln" på alla sitt vagnar?

Vi bor en trappa upp med egen trappa utomhus.Men om man typ har varit ute och gått och kommer hem med en förhoppningsvis sovande bebis så vill man ju inte behöva lyfta ur bebisen så den vaknar:crazy:
Då hade det varit praktiskt med en mjuklift att ta med in bara

Ockej.Vad bra:laugh:

På Emmaljunga duo edgen kan man om man vill ta bort hela bygeln. Annars så sitter den där "stoppen" som sitter mellan barnets ben endast fast med tryckknappar, enkelt att ta loss:idea:

Ser att jag halft om halft ljugit lite:o
Om man har en insex/insektsnyckel (vet ej exakt vad verktyget heter) så kan man nog få loss den, men det finns ingen snabblossningsmekanism.
Men det går vinkla den om man vill ha den närmare barnet/uppåt/närmare fötterna :idea:

Men om man typ har varit ute och gått och kommer hem med en förhoppningsvis sovande bebis så vill man ju inte behöva lyfta ur bebisen så den vaknar:crazy:

Försök väcka den bebis som sover. Jag har mer än 1 gång tagit av Rasmus alla kläder, då bodys som dras över huvudet. Bytt blöja och tagit på honom pyamasen för att sen lägga ner honom i sin säng efter vi åkt bil utan att han vaknat ;)
I midsomras låg han som en klubbad säl medans jag kolla på dragracing och de hände tom att jag backa och röck till för de lät så högt och blev sån tryckvåg.
Han låg och sov i husvagnen kanske 300m ifrån starten när de körde en top fuel (~7.000hk) jag la bara handen på hans öra ;)

här är min city cross med mjuklift uppifrån
phphoqfth.jpg

ockej.
Då vet jag att man kan ha mjuklift i en emmaljunga duo edge sittdel också.
För city cross och edge kan inte skilja sig så pass mycket åt att man inte han ha en mjuklift i edges sittdel.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 388
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 931
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 936
Senast: __sofia__
·
Kropp & Själ Var till vc idag för min andra dos av järn intravenöst, fick en förra veckan också. Fick vänta ett tag efter bokad tid vilket jag...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
8 922
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar