Havandeskapsolja!?

Sv: Havandeskapsolja!?

men på tal om att raka sig. det går ju inte för fem öre att göra det :o jag når inte...hur har ni gjort? funderar på att be sambon....känns inte så kul om man kommer med värsta djungeln hehe :p

Jag gav upp hoppet och körde på grottstyle.. haha.. enda komentaren var att bm ursäktade att hon luggade mig när hon skulle sy.. haha.. :)
det finns nog annat att tänka på i det läget än om man är rakad eller inte.

åh vad skönt :) hade önskat att den ökade för mig med ;)

vi har sagt detsamma, att två barn räcker. men jag kan mycket väl tänka mig att man blir sugen på ett tredje. Hur många år skiljer det mellan era?

Två år (eller...2 år och 8 dagar för att vara exakt.:D)

Jag har alltid velat ha 3 barn, men just nu tror jag att jag ångrat mig... Graviditet och förlossning är väl inga problem, men allt därefter. :crazy: Just nu vill jag INTE gå igenom en till spädbarnstid i kombination med småbarn (snacka om att vara sliten!!), men å andra sidan kanske jag har glömt allt jobb om ett år igen.;)

ojdå det var tajmat med födelsedagarna :D va kul!
hur går det annars att ha med sig småbarn till stallet och så? funkar det med ditt äldsta?

Jag gav upp hoppet och körde på grottstyle.. haha.. enda komentaren var att bm ursäktade att hon luggade mig när hon skulle sy.. haha.. :)
det finns nog annat att tänka på i det läget än om man är rakad eller inte.

haha ja visst, det är väl inte det första man tänker på när man ska föda barn :D tur är väl det!!

ojdå det var tajmat med födelsedagarna :D va kul!
hur går det annars att ha med sig småbarn till stallet och så? funkar det med ditt äldsta?

Det kan jag, förhoppningsvis, svara på om några veckor.;) Har ingen häst f.t. (såldes när jag väntade första barnet) men har nu 2 st som jag ska titta på i veckan, en av dem är jag väldigt intresserad av vad jag hört och sett på bild. Men jag tänker nog lämna barnen hemma det mesta när jag åker till stallet, behöver egentiden för att ventilera och ladda batterierna (därför jag letar häst nu, för att slippa gå in i väggen av alla måsten hemma och ingen tid för mig själv)

åh vad kul att köpa häst :) jo kan tänka mig att man behöver den där egentiden när man har barn, den behövs ju även innan känner jag. trots att jag älskar min sambo. Men det är så skönt att bara komma ifrån ibland och tänka på annat. Vad är det för häst du ska titta på? ålder, ras? Nyfiken :angel:

Den ena är ett 15-årigt halvblod, den andra en 2-årig knabstrupper (men som det känns nu så är den äldre mest intressant, även om jag tycker att det roligaste egentligen är att utbilda unghästar...)

För att återgå till ämnet. :angel:

Klagade era partners att ni var kladdiga vid sänggåendet? :D
Jag har för vana att smörja in mig vid läggdags, men sambon tycker jag är oljig när han ska känna på magen o säga god natt. ;)

jag smörjer också in mig innan jag lägger mig. Min sambo säger aldrig något om det, men han gillar tyvärr inte lukten på weledas olja. själv tycker jag den doftar jättegott!! Min sambo ligger alltid med handen på min mage när vi ska somna (det är då vår bebis lever rövare som mest :love: ) så oljan gör honom inget....

Man kan torka av det värsta med en handduk om man tycker det är kladdigt. Förhoppningsvis är det mesta intorkat i huden då ändå.

Liknande trådar

• Låst
Gravid - 1år Nu när jag sitter och ammar hela dagarna så surfar jag givetvis en hel del under tiden. Igår så läste jag en så otrolig vacker...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
6 232
Senast: Snurrfian
·
Gravid - 1år Jag har hormonspiral dock passerat utgångsdatumet för ett bra tag sedan, mars-11. I veckan har jag mått små dåligt, lätt illamående i...
Svar
5
· Visningar
6 484
Senast: Zony
·
Relationer Ursäkta mig för det dunderlånga inlägget men känner att jag måste få skriva av mig lite, jag vet inte riktigt vad sjutton jag ska göra...
2
Svar
33
· Visningar
12 361
Senast: Mirre
·
H
Gravid - 1år Jag är gravid i 15 veckan och är så fruktansvärt velig!!! Jag och den eventuellt blivande pappan har varit tillsammans i drygt 4 år...
2 3
Svar
58
· Visningar
10 449
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• WE-tråden