När någon mer än du har problem att förstå mina inlägg så kommer jag att fundera över hur jag uttrycker mig.Nej det är ju det du skriver. Vill du inte bli tolkad så så kanske du skall uttrycka dig på ett annat sätt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
När någon mer än du har problem att förstå mina inlägg så kommer jag att fundera över hur jag uttrycker mig.Nej det är ju det du skriver. Vill du inte bli tolkad så så kanske du skall uttrycka dig på ett annat sätt.
Som sagt arrogant.När någon mer än du har problem att förstå mina inlägg så kommer jag att fundera över hur jag uttrycker mig.
Ja mina inlägg är ju rena övergreppen. Folk måste gå i terapi (eller skaffa barn) efter att ha läst dem.Som sagt arrogant.
Jag har ju inga direkta problem att förstå vad du skriver däremot är ditt sätt att skriva allt annat än ödmjukt.
Borde du inte förstärka din åsikt med och också? För att verkligen förstärka trevligheten i det du skriver?Ja mina inlägg är ju rena övergreppen. Folk måste gå i terapi (eller skaffa barn) efter att ha läst dem.