Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Läste i senaste vi föräldrar att om man har katt och hund så minskar risken för astma som kommer efter barnets 4 års dag
I"bondfamiljer " har du en mycket stor genetisk faktor som ofta har selekterat bort alergier i flera generationer
Hej jag undrar om det kan vara farligt om katten vill sova hos bebis. Ska ha barn i September och min ena katt vill gärna ligga i spjälsängen eller barnvagen. Mvh Hanna
I"bondfamiljer " har du en mycket stor genetisk faktor som ofta har selekterat bort alergier i flera generationer .skulle inte låta en katt lrka med ett spädbarn så det som den gör i tråden ,ett finger i ögat och ett klodrag tillbaka i ögat eller att katten kväver barnet samt att katten nyss ätit en råtta.Släng ut katten!!!!!!
Nu kommer jag och är tråkig:
Jag skulle aldrig lita på en katt så mycket att den fick sova hos ett spädbarn. Skulle drömma mardrömmar om utklösta ögon o s v.
Fast sen erkänner jag att bilderna i den här tråden är fullkomligt underbara!
Jo då förstår jag att du inte vill ha dom i sängen, men frågan är ju hur jag ska göre me dörren till bebis. För katterna hatar dörrar som är stängda, de river och har sig och vattenspruta funkar ej.