Sv: kan det vara bebis på gång?
Man kan aldrig jämföra sina olika problem, just för att man inte är samma person, alla upplever ju saker olika, jag skrev det för att du ska veta att jag verkligen förstår hur jobbigt det är.
Jag tycker absolut inte att du ska känna dej tjatig, du har det tufft och de är där för att hjälpa dej!
Angående flytten, du tar bara på dej rollen som arbetsledare, sätter dej i en bekväm stol, lägger upp fötterna och pekar med hela handen vad andra ska göra det är trist men det finns värre saker, just nu så ska du ju bara drömma ljuvliga drömmar om bebisen ju
jo vi håller på och packar och donar men känner mig rätt värdelös då jag knappt kan göra något för att hjälpa till..
oj, det låter som du haft det tio reser värre än mig, kanske inte borde klaga iaf!
har ringt ett par gånger (mest till min BM dock) och känner mig rätt tjatig. den första halvan av min graviditet (ungefär) fick jag både cipramil och propavan så jag vill inte stoppa i mig massa mer tabletter, känns inte rätt mot den lille.
det känns som jag inte gjort annat än att träffa olika läkare, fått olika recept och knaprat massa tabletter.
tack för ditt stöd, det är oerhört uppskattat ska du veta
Man kan aldrig jämföra sina olika problem, just för att man inte är samma person, alla upplever ju saker olika, jag skrev det för att du ska veta att jag verkligen förstår hur jobbigt det är.
Jag tycker absolut inte att du ska känna dej tjatig, du har det tufft och de är där för att hjälpa dej!
Angående flytten, du tar bara på dej rollen som arbetsledare, sätter dej i en bekväm stol, lägger upp fötterna och pekar med hela handen vad andra ska göra det är trist men det finns värre saker, just nu så ska du ju bara drömma ljuvliga drömmar om bebisen ju