bli gravid

Sv: bli gravid

berättade för min mamma idag att hon ska bli mormor till våren, sa oxå att vi inte direkt hade planerat det heller men inget vi inte ser fram emot.. min mamma sa bara (givetvis jätteglad :)) att ett barn ska man aldrig planera utan det blir bäst när man inte ställer in sig på att måste bli gravid för att det är planerat så. det stämmer ganska bra med för många blir oftast med barn när de försökt länge och sedan nästan gett upp hoppet om att kunna få barn... lycka till:)

berättade för min mamma idag att hon ska bli mormor till våren, sa oxå att vi inte direkt hade planerat det heller men inget vi inte ser fram emot.. min mamma sa bara (givetvis jätteglad :)) att ett barn ska man aldrig planera utan det blir bäst när man inte ställer in sig på att måste bli gravid för att det är planerat så. det stämmer ganska bra med för många blir oftast med barn när de försökt länge och sedan nästan gett upp hoppet om att kunna få barn... lycka till:)

e bara tvungen att inflika med en sak. att det hjälper inte att sluta tänka på det att man vill bli gravid för säkert 90% av de som försöker har en anledning varför de ej lyckas o sluta tänka på det är det värsta rådet man kan få.

ursäkta för att ja skrev men va bara tvungen..

grattis btw :)

e bara tvungen att inflika med en sak. att det hjälper inte att sluta tänka på det att man vill bli gravid för säkert 90% av de som försöker har en anledning varför de ej lyckas o sluta tänka på det är det värsta rådet man kan få.

ursäkta för att ja skrev men va bara tvungen..

grattis btw :)

nej helt sant det kan mkt väl bero på något oxå att man inte blir gravid, men man kan oxå omedvetet förkjuta på det om man stressar, för ett par kompisar tog det 18mån innan de fick minsta tecken på att kunna få barn, nästa gång det var dags tog det sig med en gång??! är så jätteolika.

Liknande trådar

Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 843
Senast: Derivata
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
241
· Visningar
14 051
Senast: ildiko
·
Övr. Barn Jag är en 34-åring invandrare som har separerat sig från sin partner nyss. Jag känner att jag vill skaffa barn, helst i Sverige, för att...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 145
Senast: gammalek
·
Övr. Barn Vi har kollat lite lätt på ett hus, det ligger lite utanför, men skolbussen går där och hämtar upp elever som bor ännu längre bort, men...
2
Svar
31
· Visningar
1 569
Senast: Lejanna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30