Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Cassandra låter porrigt...
De föräldrar som innan döpt sina ungar till conny,johnny och ronny döper nu sina ungar till kevin eller kelvin/melvin osv osv.
För att inte prata om vanessa .
fd granne hette JeannieHar inga egna barn än men har ett amerikanskt förnamn Jeannie, såvitt jag vet finns det totalt 7st i Sverige som heter så.. Och det har bara ställt till med elände blivit kallad allt från Janne (!!!) till Schanni under min livstid vilket inte är såkul. Att alltid behöva bokstavera osv..
Men mina föräldrar ville ha något annorlunda namn så..
Personligen är jag en sucker för Amanda, Emma, Sarah, Marcus, Alexander och Liam.. Funkar väldigt bra internationellt skulle jag tro.
De föräldrar som innan döpt sina ungar till conny,johnny och ronny döper nu sina ungar till kevin eller kelvin/melvin osv osv.
crazy:.
Jag känner en som heter Caden, fast han är importeradDet är amerikanskt och när han föddes så var det verkligen en sådan. Han är den enda i sverige som heter det och hoppas att det förblir så då denna härliga unge är så jäkla speciell!
Ååh vad jag hatar det namnet! Särskilt på svenska, när folk ska uttala det så, Paam-E(som i eluttag)-la!Hehe! Syrran hade en klasskompis som hette Pamela, uttalas Pam-E-la på svenska/norrlänska. Till råga på allt hette kvinnan Andersson i efternamn. Man får hoppas för hennes skull att hon gift sig eller något
Fny
Det finns tydligen 12 st män i sverige GIMLI, 40st ARAGORN, 21 st FRODO, och 6st SAURONTycker det är klart värre när folk döper sina barn efter seriefigurer,Mowgli är ett skräckexempel. Eller vågen av alla barn som föddes i samband med att "Sagan om ringen" filmerna kom. Helt plötsligt så överöstes man av ett gäng Frodos och Aragons.
DET om något tycker jag tyder på taskig fantasi...
För att inte tala om den saten som försökte få BRUNSTGNÄGG godkännt som namn...
För att inte prata om vanessa .
Föddes själv på 80-talet och fick det...fina inte...namnet Pamela i mellan namn...gissa ifrån var...
Selma? Isac... Jonathan (fast då blir de ju kallade John och hur vanligt är inte det...) Karen tycker jag är sött. Eric funkar också. Den jag har i magen nu ska antingen heta Sam eller Maya.
Brosan har en kompis vid namn Ronny (japp hans bror heter conny haha) som ville döpa sonen till Sonny.
Jag gillar Phoebe.
Men det är alldeles för svårstavat i förhållade till hur det uttalas för att jag skulle välja det på riktigt. Men hade jag bott i ett land där man pratar engelska hade jag nog kunnat överväga det
// K
En kompis heter så. Fast den grekiska versionen: Fivi.