Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Märker man alltid om man får missfall?? Eller man kanske inte alltid kan märka det??
JAg kan känna om jag typ sitter på huk o reser mig snabbt så kan det "hugga" till (hmm fel ord..men ja sticka/spänna) nere vid livmodern, sen om jag nyser så känner man det som stramar till lite, (jäkligt svårt o förklara)
Det är ligamenten som livmodern "hänger" i som du känner. Alldeles normalt och helt ofarligt!
//Julia
Risken för missfall minskar rejält efter tolv fullgågna veckor (alltså när du går in i v 13). Försök att inte oroa dig så mycket, det kommer säkert att gå bra!
//Julia
Som tinissen säger finns det inte någon bestämd tid för när man ska börja må illa, OM man ens gör det. Det finns ju faktiskt ett gäng lyckosamma som slipper det! Själv började jag må illa i v 6. De första dagarna var det främst på morgonen, men sen smög det sig på mest helatiden. Det var fruktansvärt! Jag låg och grät vissa dagar på soffan när jag bara kräktes och kräktes helatiden, inte fick i mig någonting och inte orkade någonting... usch, det var vidrigt! Gick över helt i v 15.
//Julia