Vinterföräldrar 24/25

Tack tack! 😍

Ojoj det börjar närma sig för dig nu! Det är som din mamma och mormor säger man vet ju aldrig när. Den sista tiden är verkligen en evighet😅

Här har vi landat hemma, men åker in dagligen på kontroll pga av gulsot. Idag verkade det tydligen ha vänt. Läkaren önskade iaf att vi skulle komma in imorgon igen för extra kontroll. Det känns bra att de är så noga och följer upp direkt. Men längtar verkligen till att ha en hel dag hemma nu.

Storebror fick träffa lillebror för första gången igår, lite nyfiken var han och ville gärna peta på huvudet. Sen har han knappt kollat på brorsan något mer😅

Ska sätta mig och skriva ner mina förlossningsberättelse innan jag glömmer den. Man glömmer ju så fort! Men kan dela den sen 😀

Vad segt med gulsoten! Hoppas det ser bättre ut idag så ni kan få stanna hemma sen 😃 låter jobbigt att behöva ge sig iväg sådär varje dag ja!

Haha peta på huvudet 😅 aja! Han blir säkert mer intresserad sen? 😁

Jamen gör det! Alltid spännande att läsa tycker jag 😃

Själv vaknade jag av sån djävulsk halsbränna för nästan 2 timmar sen... knaprat tabletter, ätit knäckebröd och druckit mjök så är bättre nu meeen somna om går ej 😑

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve
  • Atletix
  • Vi som letar häst II

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka