Ridbyxor till gravida?

Sv: Ridbyxor till gravida?

det finns absolut ingenting som säger att man inte kan eller ska rida under graviditeten...:mad:
Det flesta BM svarar att om kroppen är van med den motionen (ridningen) så kan man/ska man fortsätta med det,om man själv känner för det!!:)
Kroppen säger själv ifrån när det inte passar sig längre...vissa kan rida ända intill datumet för förlossningen medans vissa bara kan rida ett par dagar in i graviditeten av olika anledningar...!!

jag tycker att var och en får fatta sina egna beslut om vad de vill/tänker göra under sina graviditeter...

sluta komma med pekpinnar åt andra hela tiden...:devil:

Liknande trådar

Gravid - 1år Vad har ni ammat i? Jag skulle vilja hitta lite nytt till amningsgarderoben, jag är trött på att dra upp hela tröjan bland folk och...
Svar
13
· Visningar
762
Senast: WildWilma
·
Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 158
Kläder & Bli fin Jag behöver hjälp! Jag har alltid varit helt ointresserad av kläder och mode, hemma driver jag helst runt i mjukisbyxor, t-shirt...
2 3
Svar
54
· Visningar
6 895
Senast: Ullmerkott
·
Kropp & Själ Jag har en fobi, som jag levt med mer eller mindre så länge jag kan minnas. Det är något jag är van vid att leva med, och som jag nog...
2
Svar
26
· Visningar
1 986
Senast: warg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar