Vitsen med prickiga blad??

Otherside

Trådstartare
Vad är vitsen med prickiga blad i olika typer av skrivblock?? Ljusgrå, oftast (alltid?) med vita prickar. Ska det på nåt vis underlätta ... vad? Jag ser dem ofta, ofta när jag ska köpa block, och fick hem ett av misstag.....

Vad är vitsen med prickiga blad i olika typer av skrivblock?? Ljusgrå, oftast (alltid?) med vita prickar. Ska det på nåt vis underlätta ... vad? Jag ser dem ofta, ofta när jag ska köpa block, och fick hem ett av misstag.....
Var det prickade linjer? En del vill inte ha mörka linjer, kan tänka mig att det är om man ska t.ex. dra kopior så blir det inte rader på kopiorna. Killgissar bara.

Dom är underbara. Föredrar prickat för journaler, kalender osv. Man har prickar att förhålla sig till så saker blir rakt och snyggt när man skriver, men utan "fula" streck eller rutor. Också bra om man vill inkludera skisser.

Liknande trådar

Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
397
Senast: Unafraid
·
Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
609
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 998
Senast: netia
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag är mitt inne i första sommaren med att försöka odla ätbara grejer på min plats. Visst har jag pysslat mycket med trädgård tidigare...
Svar
4
· Visningar
752
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka