Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Visst njuter man Isak lär sig nya saker varje dag och utvecklas väldigt fort.
Men han har MYCKET vilja, är väldigt envis och håller på att få tänder så ingenting är bra nu
Jag förstår din frustration och man MÅSTE få bli sur och arg och frustrerad och less - finn tröst i att det blir bättre! Jag slukar allt jag kommer åt när det gäller 'sexmånaderssprång' och sånt, så känns det lite bättre ... då vet jag att det inte är mitt fel att allt inte funkar
Lycka till, skickar lite styrka till dig! Känns som om du generellt har det jobbigt just nu!
1. Det går över - håll ut!
2. Se det inte som en trotsperiod! Det är framför allt inte riktat mot dig. Det är en utveckling!
För att göra en större förändring i sitt liv (tex börja träna om man aldrig gjort det innan), så krävs ju att man är tillräckligt motiverad (tex tillräckligt trött på sin kropp, dåliga ork och kanske kostvanorna). Innan man är tillräckligt "taggad" så är det svårt att få till det.
Likadant är det ju med barn. De måste liksom bli tillräckligt motiverade att lära sig krypa och gå och prata (ja, allt som de ska lära sig). Det måste alltså bli så "tråkigt" och frustrerande att bara kunna ligga och sitta att de orkar träna sig på att krypa (för sett ur perspektiv vilka resurser kroppen använder för att lära sig att krypa och gå så är det en ENORM prestation). Så brukar jag tänka - även om jag också blir frusterad emellanåt när vi hamnar i sådanna faser (det gör man ju hela tiden för att alla utvecklas ju - hela livet...)
Juridik & Ekonomi
Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;)
Jag är i 30-års ålder och lever...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.