Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Imorses så vaknade jag av att leo ropade "aj, aj, aj". Min kompis bytte då blöja på honom (han hade precis vaknat). Jag skämtar inte när...
Svar
5
· Visningar
1 334
Senast: Calazirya
·
Gravid - 1år Nu behöver jag lite hjälp. Ska fira brossans 3 åriga sons födelsedag på lördag, sen i går har han fått lite typ röda kliande utslag i...
Svar
6
· Visningar
4 180
Senast: Calazirya
·
Gravid - 1år 10 steg kan hon gå ( 10 mån i torsdags), och det gör hon flera gånger/dag. Ha ha, vad kul det är. Från 2 steg i september, sen hände...
Svar
3
· Visningar
699
Senast: vindvissla
·
Gravid - 1år I morgon bär det av :-) Då ska jag och Frida åka tåg till Stockholm. Nu vill jag ha alla tips ni kan ge mig så vår resa blir så...
Svar
7
· Visningar
1 052
Senast: Smulu
·
Gravid - 1år Jag har ett problem. Min dotter är väldigt social och flirtig och har inte alls börjat bli blyg än (6 mån). Men hon klarar inte av min...
Svar
14
· Visningar
1 538
Senast: Mitten
·
Gravid - 1år Jag vet att alla barn är olika och allt, men jag vet inte riktigt hur jag skall göra med mat till min flicka. Jag började med smakisar...
Svar
13
· Visningar
920
Senast: vindvissla
·
V
Gravid - 1år Läste att man inte får äta ost som inte är gjord på pastöriserad mjölk. Räknas Philadelphia ost dit också? För hittar ingenstanns på...
Svar
3
· Visningar
5 748
Senast: Sol
·
P
Gravid - 1år Ja alltså dottern 6 mån har efter senaste utvecklingsfasen fått in helt andra rutiner. När hon var nyfödd somnade hon runt 24 tiden och...
Svar
6
· Visningar
858
Senast: Piffelina
·
Gravid - 1år Apoteket vet inte vad det är för något och deras saker är inge bra enligt dom själva ;)..så då köper jag ju inte deras saker.
Svar
16
· Visningar
2 205
Senast: boccia
·
Gravid - 1år När började era små sova med kudde? Vad för typ av kudde hade ni början? Väldigt liten och platt eller större och tjockare?
Svar
14
· Visningar
1 943
·
Gravid - 1år Det var jag i väg o gjorde nu i morse, ett tidigt pga pappa har diabetes, så fick jag göra ett nu i V 13, det var inte så farligt att...
Svar
6
· Visningar
939
Senast: memma
·
Gravid - 1år Fram med era bästa visor och ramsor. Det börjar bli tjatigt med de få jag kan.:D
Svar
9
· Visningar
3 127
Senast: mimmipigg
·
Gravid - 1år Jag vet att jag har dragit upp det tidigare, men jag vet snart inte vad jag ska göra.. Jag blev ju akutsnittad eftersom jag blev...
2
Svar
28
· Visningar
2 496
Senast: millus
·
Gravid - 1år Isak sket tre gånger i går och har hitills skitit två gånger idag:confused:
Svar
11
· Visningar
1 065
Senast: Mirre
·
V
Gravid - 1år Hur resonerar ni när det gäller antalet barn? Hur många barn har ni och hur många vill ni ha? Har ni åsikter och tankar om hur många år...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
6 388
Senast: Britta68
·
Gravid - 1år Som alla fånigt stolta vänner (det är ju inte så att jag har gjort särskilt mycket) så vill jag gratulera dem båda och hälsa liten...
2
Svar
35
· Visningar
3 003
Senast: Jegra
·
A
Gravid - 1år ja hur ska man få bort hängmagen effer graviditeten?? jag hör ju till dom lite kraftiga människorna. ha ni tips på bästa träningen på...
Svar
15
· Visningar
12 857
Senast: BitterAss
·
Gravid - 1år Kanske :angel: jag som är extra känslig just nu, men jag blir så trött på folk i min omgivning. Jag diskuterar helst inte...
2
Svar
32
· Visningar
2 383
·
Gravid - 1år Har sålt en barnvagn på tradera. En teutonia rocky utan hårdlift. Någon som vet vad den kan tänkas väga och hur lång, bred, hög...
Svar
5
· Visningar
737
Senast: doglover
·
Gravid - 1år Någon som har ett bra tips på en vinterjacka som man ryms i? :D Inte alltför många 1000-lappar. Inte för konstig... Ja en vanlig...
Svar
10
· Visningar
3 185
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVII
  • Vad jobbar du med, egentligen?
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur