Sv: Fler barn, hur resonerar ni?
Fantastiskt! Tycker att ni verkar helsköna. Önskar att jag kunde förmå min man att kasta ut tvn också...
Jag väntar 4an nu. Planen har varit fyra för min del lääänge. Maken säger nu tilll alla han pratar med att fyra är vad han drömt om också. Jag vet inte, jag tror dock att jag kan ha pratat så mycket om fyra att han
tror att han alltid velat ha så många...
Känner dock redan nu att jag inte vill att detta ska vara min sista graviditet. Trots illamående och kräkningar till långt in i graviditeterna, ryggont, smådepp mm. Jag kan nog tänka mig två till, fast längre fram. Har precis fyllt 30, så kanske när jag är 36???
Har 18 mån mellan killarna, (01 & 03). Sedan 5 år till tjejen (08), och hon kommer vara 14 mån när hon blir storasyster!!!
Maken säger dock att han "knipsar" efter fyran, men jag tycker det verkar skitdumt. Tänk om han ångrar sig? Tänk om något händer och han träffar en ny kvinna och de vill ha ett gemensamt barn? Han är ju också bara 30 om jag... MIN FÖRHOPPNING är såklart att bli gammal med min man, men separationer förekommer ju, och det är ju inget man "planerar" i förväg. Det hemskaste vore om en av oss dog, men sådant händer ju också, även om man inte vill ta det med i planen.
Vill han ABSOLUT inte ha fler barn kan jag ju alltid ha en spiral, har aldrig blivit gravid med det tidigare iaf.
I värsta fall om jag nästan dör av barnlängtan får jag väl hitta en ny hingst
, nädå, då får jag väl gilla läget och skaffa en häst till...
Ett litet ps till er som är oroliga att inte få något liv, vi har 8 hästar (tävlande galoppörer samt avel), 2 hundar, (tyvärr gick tiken tom efter parningen nu i somras) två raskatter som ska paras, de äldre barnen har två aktiviteter var som de håller på med, och de tar ofta hem kompisar. Dock putsar jag mer än sällan mina fönster...