Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år När sade era barn första ordet och vad sade dem?
Svar
9
· Visningar
806
Senast: mimmipigg
·
S
Gravid - 1år jag tror att jag börjat få halsfluss och är ju nu gravid. om det skulle vara så att jag fått halsfluss. hur fungerar det med penecilin då?
Svar
4
· Visningar
3 990
Senast: Mitten
·
P
Gravid - 1år Jag är gravid i 8:e veckan och har precis samma A-kupa som förut. Lite av en besvikelse, måste jag säga! Jag som trodde att jag äntligen...
2
Svar
31
· Visningar
2 228
Senast: aenglah
·
Gravid - 1år På tisdag ska sonen få sin första vaccination och bvctanten sa att jag skulle ge honom alvedon i förebyggande syfte. Måste man verkligen...
Svar
13
· Visningar
2 134
Senast: Brandgul
·
F
Gravid - 1år http://www.britax.se/bilder/barnvagnar/Vigour3%2B08/Vigour3%2B_Kingfisher.jpg Är det någon av er som har en sådan vagn? Har tänkt mig...
Svar
1
· Visningar
848
Senast: furuskär
·
Gravid - 1år Hur gör ni andra? Vore ju smidigt att kunna mjölka ur lite och ge på flaska, men har hört att risken finns att barnet då inte vill...
2
Svar
22
· Visningar
1 780
Gravid - 1år Jag är föräldraledig tom den 28e och den 29e börjar jag jobba. Nyss ringde maken och sa att han brytit fingret och kommer gå gipsad i 3...
Svar
13
· Visningar
1 265
Senast: swing
·
Gravid - 1år Om jag förstått saken rätt kommer alla barn som föds efter 1/1-09 här i Västra Götaland bli vaccinerade med Prevenar och på andra...
Svar
10
· Visningar
867
Senast: Arabis
·
B
Gravid - 1år ...vi har PLUSSAT!!! :love: Jag gjorde testet i tisdags, men var tvungen att hålla tyst tills min sambo kom hem från sin arbetsresa...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 780
Senast: babyfoal
·
Gravid - 1år Ska följa med en kompis till ungdomsmottagningen på måndag då hon misstänker att hon är gravid. Enligt henne hade hon beräknad mens i...
Svar
6
· Visningar
1 095
Senast: jerseyko
·
G
Gravid - 1år Hur jobbigt är det att ta i och ur babyskyddet och spänna fast med bältet i baksätet varje gång, jämfört med att lägga nån tusing extra...
2
Svar
31
· Visningar
3 688
Senast: tinissen
·
Gravid - 1år Jag är bara 22 år och har alltid varit helt emot att skaffa barn men naturen bryr sig inte om vad jag tycker utan det verkar som jag...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
8 635
Senast: Hyacinth
·
Gravid - 1år Jag vet inte riktigt hur jag ska formulera rubriken för att den ska passa in i min fråga, men jag hoppas att någon vet lite mer än vad...
Svar
12
· Visningar
1 821
Senast: Inte_Ung
·
S
Gravid - 1år När jag pratade med BM idag så sa hon att det viktiga var att äta folsyra under befruktningen.. och inte under själva graviditeten.. ska...
2
Svar
21
· Visningar
3 202
Senast: eyz
·
B
Gravid - 1år ..jo, jag har ju plussat och sitter här med en jädrans huvudvärk. På Ipren paketet står det att man skall undvika att ta dom om inte...
Svar
3
· Visningar
823
Senast: ameo
·
Gravid - 1år Jippi, testade på akupunktur i går mot mitt förskräkliga illamående, i går kväll kände jag mig bätte, mådde ej skit efter jag...
Svar
1
· Visningar
608
Senast: Piffelina
·
H
Gravid - 1år var på bvc igår och eftersom min dotter har börjat med att vakna efter en timme på kvällarna när hon ska sova så sa dom att jag skulle...
Svar
16
· Visningar
1 953
Senast: Lydia
·
Gravid - 1år Hur går man till väga om man vill göra ett "extra" ultraljud? De gör ej ultraljud på sjukhuset där mitt MVC ligger, så ska jag höra av...
Svar
2
· Visningar
1 082
Senast: pixietail
·
Gravid - 1år Kom att tänka på det när jag satt i duschen idag - det är faktiskt en sak som jag bara måste säga till alla er som står i början eller...
Svar
18
· Visningar
4 051
Senast: Ishtar
·
Gravid - 1år Jag tycker de senaste dagarna att jag känt rörelser(v.18). Det började i slutet av v 17 men det som gjorde mig osäker var att det "högg"...
Svar
6
· Visningar
1 266
Senast: Hopphopp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Storlek röd Kong?
  • Annonsera mera hundar 2
  • Valp 2024