Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Barn
Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn
Gravid - 1år
jag tror att jag börjat få halsfluss och är ju nu gravid.
om det skulle vara så att jag fått halsfluss. hur fungerar det med penecilin då?
Gravid - 1år
Jag är gravid i 8:e veckan och har precis samma A-kupa som förut. Lite av en besvikelse, måste jag säga! Jag som trodde att jag äntligen...
Gravid - 1år
På tisdag ska sonen få sin första vaccination och bvctanten sa att jag skulle ge honom alvedon i förebyggande syfte. Måste man verkligen...
Gravid - 1år
Jag är föräldraledig tom den 28e och den 29e börjar jag jobba.
Nyss ringde maken och sa att han brytit fingret och kommer gå gipsad i 3...
Gravid - 1år
Hur jobbigt är det att ta i och ur babyskyddet och spänna fast med bältet i baksätet varje gång, jämfört med att lägga nån tusing extra...
Gravid - 1år
När jag pratade med BM idag så sa hon att det viktiga var att äta folsyra under befruktningen.. och inte under själva graviditeten.. ska...
Gravid - 1år
Jag tycker de senaste dagarna att jag känt rörelser(v.18). Det började i slutet av v 17 men det som gjorde mig osäker var att det "högg"...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.