Och var är brösten?

Sv: Och var är brösten?

Det dar ar nog individuellt. Mina brost blev fylligare INNAN positivt test (jag testade 11 dagar efter agglossning) och vaxte fran liten B till D under graviditetens gang, nar mjolken runnit till och de stabiliserat sig hade jag E-kupa. Daremot hade jag aldrig ont i dem.

Naturligtvis, men jag tolkade att det handlade om de allmänna och vanligaste tidiga graviditetstecknen. Där är ju ömmande bröst vanligt som kanske det allra första tecknet efter utebliven mens.

bara lugn du, dom kommer att växaska jag lova dej. Och ont gör dom sen när mjölken skarinna till. Då önskar du att du hade dina gamla bröst.Men under graviditeten så kände jag mej fin med mina tuttar, hade oxå a-kupa,men fick köpa b-kupa. När mjölken väl rann till så blev det c-kupa:bow:.
Vänta så kommer tuttarna snart.

Det undrar jag oxå!
V. 25 här och tja... de kanske eventuellt kan tänkas ha fyllt ut sig en halv storlek men växt, Nähh...

Mina började växa direkt och har nu vuxit från en lagom B kupa till snart en D kupa!! Men jag är lite besviken, de syns ju inte att dom är större för magen tar ju all uppmärksamhet, så fast dom växer så växer magen mera. suck...
Men jag älskar att dom står upp när jag ligger ner. Haha :D

Shize!

Jag sitter här med mina a-kupor jag...
Så tillvida jag inte går ner en storlek i omfång, då kan jag nog uppgradera till en B-kupa. ;)
Jag hade blivit glad över att få en normalstor B-kupa ett tag... Men, vem vet! det kanske blir DD efter förlossningen. :D

Mina bröst började redan växa i 6 veckan, men jag är omföderska så att det kom så tidigt kan bero på det.
Önska dig inte för stora redan nu för brösten brukar nästan fördubblas efter förlossningen när mjölken sätter igång på allvar ;)

Mitt största problem just nu är att jag tycker att veckorna går så extremt sakta framåt. Vi kanske kan snabbspola till april?

Jag är i vecka 16 nu.

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
25 389
Hundhälsa Vet att det finns många duktiga hundmänniskor så skriver här i hopp om bra synpunkter på vår situation :bump: ber om ursäkt för wall of...
Svar
4
· Visningar
1 348
Senast: Castellini
·
Hästvård Hej! Mina fina häst skadade sig svårt i hagen i påskas. Hon har två lager muskler krossade på/i rumpan. Stort som en större handflata...
Svar
5
· Visningar
796
Senast: Brie
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Det här året borde ha varit ett av de eller rentav det allra bästa året i mitt liv. Med en pigg och glad unghund, med åldern inne för...
2
Svar
21
· Visningar
4 265
Senast: Takire
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Stora shoppingtråden III