Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år I natt hade vi ett litet trauma här. Ludvig, 13 dagar, sover mellan oss i en co- zee-säng med Babysense andningslarm (vi har även ett...
2
Svar
26
· Visningar
7 324
Senast: Mitten
·
Gravid - 1år vad ska man ge? och för hur mycket? det är vänner som har fått barn och som ska ha dop i helgen, men jag har verkligen ingen aning...
Svar
17
· Visningar
2 618
Senast: Calazirya
·
Gravid - 1år Det var vi på igår Isak och jag. Vi var 5 st totalt men skulle komma fler nästa gång. Alla var glada och trevliga och tyckte vi skulle...
Svar
3
· Visningar
808
Senast: doglover
·
G
Gravid - 1år Hej! Det där med resesäng...? Är det nödvändigt att köpa och släpa med en sådan om man skall åka bort en vec när bebisen bara är nån...
Svar
13
· Visningar
5 563
Senast: ylvalill
·
P
Gravid - 1år Hur har ni andra resonerat under graviditet, oroar ni er extra mycket för strålning? Stänger ni av trådlösa nätverk när ni inte surfar...
Svar
7
· Visningar
2 968
Senast: Mitten
·
M
Gravid - 1år Typiskt! Har gått sådär halvbra att rida nu senaste tiden (är i vecka 26 nu), fått som sammandragningar i magen så jag har mest bara...
Svar
1
· Visningar
634
Senast: jerseyko
·
Gravid - 1år På måndag morgon är det dags, å jag som tyckte att det var så låååångt tills det var dags :laugh: Sen skulle sambon egentligen varit...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 564
·
B
Gravid - 1år Hej alla! Jag har precis gått in i 7:e veckan, och där kom också illamåendet. Inte alls okontrollerbart, men med klökningar och...
Svar
1
· Visningar
672
·
D
Gravid - 1år Jag som trodde att det skulle gå över men icke:crazy: Jag fick foglossningar i vecka 18 (är nu i vecka 27+3) började bli lite bättre...
Svar
14
· Visningar
1 578
Senast: mian1
·
Gravid - 1år Nu har jag fått hem mina fina tyger från Mexico, de ska bli ringrebozos, alltså ringsjalar :laugh:
Svar
9
· Visningar
993
Senast: nevin
·
Gravid - 1år Haha, ja, nu har han börjat strula lite med maten igen, han slår bort allt med handen, både dricka och mat. Är det bara att vänta ut...
Svar
6
· Visningar
979
Senast: doglover
·
S
Gravid - 1år Ja det är som rubriken säger, hur ser ni på abort, är det bra eller dumt att det finns. När tycker ni att man kan kalla det lilla...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
5 925
Senast: ShrimpMama
·
Gravid - 1år för två timmar sedan från en gammal barndomsvän som fick en dotter i början av september. Mig veterligen var det ett "normalt" barn...
Svar
18
· Visningar
2 082
Senast: Spirit
·
Gravid - 1år Hur snart kan man igång och motionera? Hur känns kroppen efter? Hur länge bör man vänta med sex?
Svar
12
· Visningar
4 172
Senast: Mammadutt
·
Gravid - 1år Vi har börjat titta lite smått på barnvagnar och har kommit fram till att vi vill ha en "klassisk" barnvagn, alltså fyra fasta hjul...
2
Svar
23
· Visningar
2 006
Senast: Lydia
·
Gravid - 1år Är det fel/dumt att få massage när man är gravid?? Jag har så sjukt ont i nacke/axlar, vilket ger mig jobbig huvudvärk, skulle...
Svar
6
· Visningar
5 397
Senast: OhNoez
·
S
Gravid - 1år Går nu strax in i vecka 21. På mig syns det knappt att jag är gravid! Självklart blir jag rädd över att allt inte är som det ska men...
Svar
6
· Visningar
992
Senast: kpist
·
Gravid - 1år Här kommer min underbara förlossning som jag mer än gärna delger mig av for en positiv bild av hur det kan vara! Orkar dock inte fixa...
Svar
8
· Visningar
2 586
Senast: paradiset
·
N
Gravid - 1år Hur många dagar i veckan motionerar ni hästen? Vart är då barnet? Helt enkelt hur hinner ni med hästen när ni har barn? Jag tycker...
2
Svar
25
· Visningar
2 299
Senast: Luna10
·
Gravid - 1år Syftar på vädret då alltså. Hur dåligt väder ska det vara för att ni inte ska gå ut med era småknoddar om ni inte absolut måste?
Svar
10
· Visningar
953
Senast: vansinnet
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka