Barnvagns frågor igen

Sv: Barnvagns frågor igen

hehe.. vi har haft med vår vagn när vi varit ute och plockat svamp flera gånger ;) Man får vara lite försiktig när man kör över rötter och så, men det går! Sonen har sovit gott i alla fall. Det är klart att det är lite bökigt att köra på små ojämna stigar, men det går!!

Vi har en Brio Nova -05. När Maja var mindre hade vi mjuklift i som nu är omgjord till åkpåse.
Kanonvagn, inte klumpig och lätt att dra. Det enda minuset är lufthjulen men de går ju att byta till andra. :)

Vi har en Brio Happy som är något år gammal med lufthjul och mjuklift. Den har varit väldigt bra överlag! Bra att köra i lite mer "eländig" terräng och bra fjädring. Det som varit lite "sådär" är att den var lite trög att fälla ihop i början, men nu har man vant sig.

Mjukliften är bra - jag vet inte vad som skulle vara bättre med en hårdlift... fördelen är också att när man sen vill stuva undan den så går den väl lättare att liksom "vika ihop".

Jag fick ont i nacke och axlar mm av våran Emmaljunga, just för att den var så svårsvängd och "tung", stor skillnad med svängbara! :laugh:

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har haft ont i hela kroppen i en veckas tid. Jag trodde först det berodde på att jag sov några dagar på soffan i början av förra...
2
Svar
36
· Visningar
5 410
Senast: Fibusen
·
Övr. Barn Vi har idag en Emmaljunga, vi är nöjda med den förutom att den är enorm. Men dottern sover gott i den och den känns gedigen och rejäl...
2
Svar
22
· Visningar
2 216
Senast: ako
·
Gravid - 1år Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
Svar
8
· Visningar
1 103
Senast: Jenka
·
Övr. Barn Om några månader så kommer vår nya familjemedlem till världen och det börjar bli dags att ta tag i barnvagnsinförskaffandet. Men det är...
Svar
19
· Visningar
2 204
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka