Snart dags för ul...

Sv: Snart dags för ul...

skönt att det såg bra ut.. vi blev framflyttade 2 dagar :/ 30e mars...
jag är ingen expert men jag tror hon mätte fel på lårbenet sista gången dels pga att hon fick dåliga bilder + att sista mätningen skiljde 8dagar från de andra två mätningarna, för alla mätningar på skallben+bröstkorg+2 första mätningarna på lårbenet stämde ihop. men inte sista, men men den kommer ju ut ändå :bump:;)

Taskigt! Så har de inte i mitt landsting!! :(:mad:
Vi fick minsann nöja oss med att se Lillskit på bild en gång trots att vi blev flyttade över två veckor...

Roligt för er dock. ;)

Nåt bra med Stockholm då :D Vi ska få bilder den gången också :) Fick en idag, vilken man har tittat på ett par gånger :angel:

Taskigt! Så har de inte i mitt landsting!! :(:mad:
Vi fick minsann nöja oss med att se Lillskit på bild en gång trots att vi blev flyttade över två veckor...

Roligt för er dock. ;)

Samma här, vi blev ju flyttade ca 2 veckor och inget mer UL för det.
Sen blev det ett litet sanbbt UL förra veckan,
men det var av läkaren och av helt andra orsaker.
Men det UL såg man mkt sämre på så det var lite strunt samma :p

Jag scannade in våra ULbilder och skrev ut en samlad kopia som sitter på kylskåpet. :D
Orginalbilderna ligger mörkt förvarad. De var tydligen ljuskänsliga sa en klasskompis...

kl

Var idag på ul. Allt såg jättefint ut! Det visade sig vara en liten kille där inne, precis som jag misstänkte.
Det är så himla häftigt att se den lille krabaten. Känner ju att det rör sig för fullt.

En liten pojke, vad kul :D ! Syntes det tydligt eller kan du fortfarande bli överraskad vid förlossningen? :o

Kan säga som så...man såg själva "paketet" som dinglade mellan benen. När hon fick upp bilden såg både jag och sambon att där var nåt men frågade bm för att vara säkra.

Bm sa att hon skymtade att det var en pojke innan men efter att ha sett det fanns det ingen tvekan.

Fast jag har blivit för nyfiken,
så vi bokade ett köns UL :o
Inte för att det spelar någon rol vad som kommer ut.
Men tvärnyfiken är jag.

Bara du meddelar oss så är det lugnt ;) :D

*Sen lite KL*:
Jag är fortfarande smålycklig hela tiden sen UL haha, på onsdag får vi gå igen! Vad varm man blev i hela kroppen av o se det lilla pyret. Min första reaktion var "okej, det är ingen där" o sen "men hjälp det ÄR någon där". Var helt skumt :rofl:

Kan säga som så...man såg själva "paketet" som dinglade mellan benen. När hon fick upp bilden såg både jag och sambon att där var nåt men frågade bm för att vara säkra.

Bm sa att hon skymtade att det var en pojke innan men efter att ha sett det fanns det ingen tvekan.

ser man det såå tydligt alltså? Trodde det såg likadant ut på båda o bara ett tränat öga kunde så skillnad.

Ingen gissning på flicka eller pojke...? ;)
Å var det inte dig det gissades på tvillingar för? Var det det?

Ingen gissning på flicka eller pojke...? ;)
Å var det inte dig det gissades på tvillingar för? Var det det?

Ingen gissning från mig :D Flesta tror tjej.

Jo det spekulerades hej vilt om det, var dock "bara" en :D :love:

mms_20789438.jpg

kl

När är det beräknat för dig Morgaine?
Vad härligt att allt var som det skulle. Jag är så glad för din skull för jag vet ju att du har kämpat.
(Givetvis glad för er andras skull också förståss! :laugh: )

Liknande trådar

Kropp & Själ Nu måste jag få skriva av mig lite. Allt går åt helvete för mig och jag verkar inte kunna göra någonting för att stoppa det. Inte som...
2 3
Svar
51
· Visningar
8 673
Senast: sjoberga
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 078
Senast: Snurrfian
·
Skola & Jobb Har en fundering som jag hoppas Buke all mighty ska kunna svara på. 😄 Har pajat ryggen, vet inte vad jag har gjort men troligen...
Svar
16
· Visningar
2 105
  • Artikel Artikel
Dagbok Sensommaren har inte riktigt varit som jag hoppats. Ingenting har blivit riktigt bra, men var väl inte så många grejer som hänt än...
Svar
2
· Visningar
979
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka