Jag mår fruktansvärt illa!

Sv: Jag mår fruktansvärt illa!

Okej jag GER MIG, jag mår inte illa :rofl:

Men det är dödligt jobbigt för det!

Får vara glad att jag klarar av att "bara vara" känner jag :D

Förra gången mådde jag inte dåligt alls, det var bara ett par morgnar som jag inte var sugen på frukost. Men denna gång.. Jag mår mer eller mindre illa hela tiden.. Och nu är jag i v20, är jag för mätt, för hungrig, för varmt, stressigt, för tungt.. osv

Det går INTE att byta bajsblöja.. Det har jag inte klarat på lääänge utan att få riktiga kväljningar. Jag har itne kräkts på riktigt, men dessa kväljningar eller illa måendet.

Jag har mått illa under hela graviditeten, men främsta problemet har väl varit yrsel o jag har svimmat på mer o mindre lämpliga ställen. Blir illamående, svettig o yr.

Mornarna har varit värst, utom under första delen, då var kvällarna värst av någon anledning. Hur som, så har jag bytt ut min vanliga frukost mot en massa frukt och någonting med socker i, och faktiskt så mår jag mycket bättre.

Mornarna slipper jag som tur är!

Idag mår jag däremot sådär hemskt illa igen, skulle åka t-bana två stationer längre än vanligt. Höll fasen på att dö :D

Får hoppas att det "toppas" innan det lägger sig helt, som nån skrev.

Det bästa är att man inte minns det till nästa graviditet!:D Så funkar i alla fall jag.

Jag väntar 4an nu...

1) kräktes x flera/dag i 25 v
2) 20 el 22 v
3) 32 v
4) är nu i v 18, kräks faktiskt mer sällan nu, men 3-4 x/v blir det i alla fall.

Jag är så glömsk så att käka postafen var ju kört, glömde ta dem hela tiden. Bara jag äter så funkar jag, och jag går lyckligtvis inte upp så mycket in vikt heller:laugh:.

Håll ut du, hoppas på att du också glömmer bort hur illa du mår nu, så att du vågar skaffa en till senare om du så vill!

Haha tur det, du ser ju inte ut att ha haft en dans på rosor :D
Jag har aldrig spytt däremot, nästan jobbigt!

Liknande trådar

Gravid - 1år Fy tusan vad det tar emot att skriva detta men jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag känner inte igen mig själv sen jag blev gravid...
2 3
Svar
47
· Visningar
8 125
Senast: Bapelsin
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
25 388
Övr. Hund Igår var nog den värsta dagen i mitt liv, min älskade hund som varit sjuk under en längre period blev plötsligt akut dålig. Det började...
Svar
5
· Visningar
2 990
Senast: Kilauea
·
Övr. Barn Har en son på 6 år. Han är utredd som 4,5 åring för autism,men då han fick normalt resultat på pappret så slogs det bort. Nu började...
2 3
Svar
46
· Visningar
9 793
Senast: Fraegd
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Storlek röd Kong?