När började era krypa?

Sv: När började era krypa?

Ailie har precis lärt sig krypa. Hon är 8,5 månad. Hon har i mer än en månads tid stått på alla 4 och gungat men det har tagit fram tills nu för henne att förstå hur man kommer framåt. Tidigare har hon bara kanat bakåt. :D

Sv: När började era krypa?

Vi har tre killar som umgås. De är mellan 8-8.5 mån. En av killarna kan krypa och till och med stå upp. Min kille står på knä, hasar bakåt och kan sitta själv. Den tredje killen kan bara sitta själv :) Alla är så olika!

Liknande trådar

Gravid - 1år Vi har börjat potträning lite smått. Pottan vi har är lite för låg fram, så det blir mycket kiss utanför även om man försöker hålla ner...
Svar
6
· Visningar
647
Senast: Imogen
·
Mat Så jag har varit bortresta till och från under de senaste 3 veckorna. Har nu under kvällen hittat 3-4 kryp i skafferiet. Ser ut som små...
2
Svar
37
· Visningar
1 597
Senast: Badger
·
Gravid - 1år Sonen blev 5 veckor i lördags, och har sen ett par dagar tillbaka börjat med något när han sover eller håller på att somna. Armarna åker...
Svar
1
· Visningar
651
Senast: Bufera
·
Hundhälsa Hej! Behöver lite input från er kloka människor med mycket hunderfarenhet. Min hund på 4 år har börjat halta 2-3 steg när han reser...
Svar
12
· Visningar
1 147
Senast: WildWilma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka