Sv: oops

jo fast om hon inte var säker på att hon inte var gravid tar man väl ändå ett piller för att vara på den säkra sidan?

"jag hade sex men kan inte vara gravid, men jag kanske kan vara det ändå.." ?

Fast jag tolkar det som att hon skrev att barnet skulle vara mer än välkommet, ifall det skulle vara så?

"vill å vill, det passar inte så bra just nu bara
men OM det är så så är det väl mer än välkommet.."

fast se inläg 16 och 17, då låter det ju klart och tydligt som att hon INTE vill ha barn nu?

jag är nog lika förvirrad som TS :p

fast se inläg 16 och 17, då låter det ju klart och tydligt som att hon INTE vill ha barn nu?

jag är nog lika förvirrad som TS :p

Tja, vill och vill..Jag tycker det låter som att det inte passar in i planen just nu, därav hoppet att det inte var någon fara att ha sex när dom hade det.
Men skulle det råka bli, så skulle det vara väldigt älskat och efterlängtat ändå.

Men jag förstår hur du menar, och TS är nog den som ändå vet bäst!:)

jo, velig är jag med.. jag vill jättegärna bli med barn, men de månader mensen har lurat mig och kommit nån dag sent, eller tuttarna har växt kopiöst och jag har börjat tro att vi lyckats har jag nästan ballat ur och undrat vad fasen det är vi håller på med:p fast sen när mensen kommer och tuttarna krymper blir man alltid lika besviken.

haha det blev kanske lite snurrigt :p

så här är det, vi har inga planer på att skaffa barn just nu men ändå inom en överskådlig framtid (läs ca 1 år). Eftersom vi tidigare har försökt få barn under ett helt år utan resultat så skulle jag ändå bli överlycklig OM jag skulle va/bli gravid.

hängde du med? :p

haha, ok! men då kanske det var så att du undermedvetet inte alls "glömde" skydda er, utan hjärnan ville nåt helt annat :d

haha faktum är att jag inte alls glömde, men sambon fyllde år och jag hade glömt min present hemma hos mina föräldrar :p
så vad är bättre än ett ligg utan gummi? ingenting om man frågar gubben :p och jag tyckte väl inte att det gjorde nå heller iom att det var på sista mensdagen och det skulle inte bli katastrof och abort om jag blev gravid ;)

Liknande trådar

Övr. Barn Lite osäker på om tråden hamnar rätt nu, då frågeställningen gäller ett mera helhetsomfattande perspektiv än själva barndomen. Mod får...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
6 498
Senast: Badger
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
9 329
Senast: lundsbo
·
Samhälle Jag har fått ett problem. Eller fått och fått... Har haft detta problem tidigare! Sommaren 2009 köpte jag och dåvarande pojkvän hus i...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
11 485
Hemmet Behöver ventilera lite och gärna få synpunkter, inte den bästa rubriken, men men, och ursäkta för ev rörigt inlägg. Såhär är det. Jag...
2
Svar
20
· Visningar
2 671

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka