Jag har plussat

Sv: Jag har plussat

JAg är beräknad till 29/4 kanske kommer ändras efter UL, men tror inte det för jag har kolla när vi hade sex så....

Det där med trötthet...fy fan säger jag bara, en plåga att va så slut i kroppen...o må illa...less på det nu, men ska testa på akupunktur på torsdag mot det.....hoppas man blir pigg snart!!

Det vänder:)

Jag var sjukt trött i början, nu i v.18 är jag som vanligt igen...

Beror dels på allt som händer i kroppen och att mitt HB-värde har stigit nu :)

Grattis!!! Kommer bli så kul! :bump:
Angående att bli trött osv, alla blir ju inte det. Jag har inte varit mer trött än vanligt och aldrig mått illa! Imorgon går jag in i vecka 38, nu på sista tiden har foglossningarna kommit, men det är ju inte så konstigt. Nån krämpa ska man väl ha som höggravid! ;)

Jag tror många ganska tidigt får lite lågt Hb-värde och blir därav trött, men jag vet flera i min omgivning som inte alls varit trött någon gång ..

Så det är som du säger väldigt olika :)

usch hoppas man inte blir så super trött..nu har illamåendet kommit igång. när jag va ute och red innan började jag må riktigt illa.. sen kom tjejen som ska rida min häst nu ett par ggr i veckan.. det kändes jätte bra. eftersom att jag mest bara kommer skritta, så är det skönt o ha någon som rider henne ordentligt..

Det här med blodvärdet verkar det ingen som helst ordning på.
Vissa äter broccoli, blodpudding, spenat och maxdos av järntabletter men får ändå ingen ordning på det. Jag äter normal mat och har ätit vanligt kosttillskott med dagsbehovet av järn, har absolut inte kommit ihåg att ta dem varje dag. Har gått från 130 till 120 och som lägst 115 i vecka 30. Idag hade jag 133! Så det är ju inte så konstigt att jag känt mig lika oförskämt pigg som vanligt.

GRATTIS!!!:bump:

du och jag har varit om varandra här och trott, frågat och bollat info med de andra, så himla kul att det har funkat för dig nu!!

så jag hoppas att jag med lyckas denna månaden!

Kl
Grattis!!!!
När jag skulle testa mig efter provrörsförsöket, man får ett visst datum, hade jag tjuvtestat innan och det var negativt. Men jag mådde väldigt dåligt, och hade inte haft någon blödning så jag var ändå inte helt nere. Men på testdagen funkade inte testet!! Så jag blev tvungen att smita från ett grupparbete i skolan och gå till apoteket och vänta på att det öppnade, för att sedan kunna köpa ett nytt test. Sen fick jag testa på skolans toalett, och det var ju ett tydligt plus. Sen kunde jag ringa min man, och gå tillbaka till grupparbetet, min koncentration var inte på topp i skolan den dagen...Nu är jag i v. 28, och längtar efter att den lille kommer ut!

Liknande trådar

Gravid - 1år Det känns fortfarande overkligt, men ni här vet ju redan om det iallafall! Jag hoppas på att få sällskap i tråden, men annars får jag...
2
Svar
27
· Visningar
1 694
Gravid - 1år Sonen blev 5 veckor i lördags, och har sen ett par dagar tillbaka börjat med något när han sover eller håller på att somna. Armarna åker...
Svar
1
· Visningar
651
Senast: Bufera
·
Gravid - 1år Det här kan bli lite rörigt, jag ber om ursäkt på förhand. Jag och maken har en dotter på 1.5 år. Hon är det bästa som hänt oss och...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
11 064
Senast: gulakatten
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 235
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka