Tillit
Trådstartare
Sv: Nygravid och allt som hör till!
Jamen det där funderar jag med på, har hört mycket om att det är helt normalt och så, men är all värk okej så länge man inte blöder?
Jag har ju ont i ryggen till och från också, är det normalt?
Många frågor som snurrar i huvet
Hej Calazirya!
Ville bara kommentera ditt inlägg, då jag har haft rätt så rejäl 'mensvärk' de senaste dagarna. Idag är det dock lugnt igen.
Blev rätt så orolig, och trodde var gång jag gick på toa, att de skulle vara kört. Trodde att 'värken' var missfall.
Men ska man verkligen ha ont? Hur kan en sån liten pytte liten klump göra så mycket oro?
Igår var vi på middag hos en av mina äldsta och bästa vänner, och jag började må jättedåligt. Var på toa hela tiden och drack verken läsk eller åt godsaker, endast lite mat och drack vatten. Hon tittade helt förbryllat på mig och undrade om något var galet.. (Har bestämt mig för att försöka utesluta läsk helt och hållet, vill ju inte få en sockerboroende bebis!)
Ville så gärna berätta för henne vad som står på men min sambo tycker att vi ska vänta.
Hade dock varit skönt att berätta för henne, hon har två egna barn, och kommer att vara ett enormt stöd. Samtidigt förstår jag min sambo och, jag borde ju kunna hålla mig till efter vecka 12......?!?!
Nu svamlar jag bort mig , förlåt.
Var bara mest nyfiken på, om det är normalt med rejäl och mensliknande värk..
Jamen det där funderar jag med på, har hört mycket om att det är helt normalt och så, men är all värk okej så länge man inte blöder?
Jag har ju ont i ryggen till och från också, är det normalt?
Många frågor som snurrar i huvet