Har försökt hitta

Sv: Har försökt hitta

Räkor är i de allra flesta fall kokta när man köper dem, precis som kräftor, hummer och krabba. Om de säljs som färdiga att äta så är de kokta.

Ja alltså jag bara undrade rent allmänt, alla gör ju i slutänden precis som dom själva vill när det kommer till maten när man är gravid.

Ja jag valde att inte svara fullt ut på det eftersom jag inte riktigt visste hur det låg till, jag äter inte räkor speciellt ofta alls.

Men då vet jag det också :)

Liknande trådar

Gravid - 1år Någon mer här som inte äter fisk? Blev ni rekommenderade att äta omega 3 under graviditeten? När jag sa till min bm att jag inte äter...
Svar
17
· Visningar
787
Gravid - 1år Det känns fortfarande overkligt, men ni här vet ju redan om det iallafall! Jag hoppas på att få sällskap i tråden, men annars får jag...
2
Svar
27
· Visningar
1 702
Gravid - 1år Vi har börjat potträning lite smått. Pottan vi har är lite för låg fram, så det blir mycket kiss utanför även om man försöker hålla ner...
Svar
6
· Visningar
649
Senast: Imogen
·
Gravid - 1år Vår son är 8 månader nu och sedan en tid tillbaka har vi börjat försöka introducera riktig, vanlig mat till honom. Med dottern körde vi...
Svar
9
· Visningar
477
Senast: gulakatten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Utreda för allergi eller inte
  • Akvarietråden V