Ännu en Manduca har hittat hem!

Sv: Ännu en Manduca har hittat hem!

Ok så egentligen kan min påse ersätta din bärjacka och då skulle min dotter eg ej behöva overallen spec inte nu när det ska bli 7 plus ( det dubbla mot häromdagen ). Har dock ej babylegs men kan köra på strumpbyxor, byxor och tjocka strumpor och vantar då.

Ja,d et låter vettigt. Sambon är lite orolig ibland när vi är ute att lillens ka frysa, men jag brukar säga till honom att känna i nacken på barnet, är det lagom där så räcker kläderna, är det svalt får man dra på nåt mer.

Idag fick jag min Manduca Kona Coffee i present av svärföräldarna!
Valle knappt 2 veckor gammal var gnällig när jag skulle provade den, men vips så somnade han efter 5 minuter! :banana: Nu har han sovit i den i en halvtimma ungefär, som en liten stock. Har suttit, gått och legat på sidan i sängen och han vaknar inte. Ska man ha den på dygnet runt nu eller? :confused: ;)

Lillen har lite magknip nu så det är jätteskönt att vi har hittat nåt som funkar såhär bra. Hurra för Manduca säger jag bara!!!

Igår fick jag även ett svart bärskydd av mamma i present så nu är vi fullt utrustade. Provknöt min marimekko-sjal igår men den blev nog lite fel o Valle gillade inte riktigt. Provade vagga, ska prova vanlig nästa gång.

Grattis till den bästa present man kan få:banana::banana:, och vad skönt att han gillar den!

Liknande trådar

F
  • Låst
Hästmänniskan Hatar är kanske överdrivet, men jag gillar honom verkligen inte. Har haft honom i 3 månader och han trivs i stallet och med...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
39 669
Senast: scizofren
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar