Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Har sett att det finns ett gäng som bär sina barn mycket här, så här kommer några frågor från en nybörjarbärare: - Vad ni har för...
Svar
1
· Visningar
1 170
Senast: vindvissla
·
Gravid - 1år Jag har haft en lätt graviditet, jämnfört med många andra. Har inte haft några problem med foglossningar, inget överdrivet problem med...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 630
Senast: Brandgul
·
S
Gravid - 1år Jag fick det i slutet av graviditeten och det var några månader sedan förlossningen och fram tills igår har jag inte haft några...
Svar
3
· Visningar
1 574
Senast: Mammadutt
·
Gravid - 1år Ni som helammar/ade när blev eran mens normal igen? Vad brukar vara det normala?
Svar
10
· Visningar
955
Senast: lingonben
·
Gravid - 1år Någon mer som haft det eller vet vad det kan bero på? Mitt första barn födde jag efter att ha haft värkar i nästan 4 timmar. Gjorde så...
Svar
18
· Visningar
7 210
Senast: jerseyko
·
Gravid - 1år Är det någon som har sett vart man kan köpa ett lucialinne i stl 80 74/80 går också bra. Känns som jag har kollat igenom hela vår lilla...
Svar
14
· Visningar
3 358
Senast: Ishtar
·
H
Gravid - 1år min dotter sover så dåligt.. inatt vaknade hon 8 ggr..:crazy: hon brukar vakna runt 1-2.. Hur får man henne att sova hela natten...
Svar
1
· Visningar
539
Senast: vindvissla
·
Gravid - 1år Jag kan inte låta bli att länka till denna händelse ! läs här Men var det inte ngn buke-blivande-mamma som har/ska åka till...
2
Svar
34
· Visningar
3 100
Senast: Thomasine
·
Gravid - 1år Ifall ni kommer använda amningsnapp i början pga olika problem vid amningen. Köp inte de som finns på apoteket (Avent) utan bege er...
Svar
11
· Visningar
3 855
Senast: vippan
·
H
Gravid - 1år har precis fått utskällning av en för mina jul/nyårsplaner... det är så här att jag är ensamstående. har en dotter på 6 månader. 7...
2
Svar
26
· Visningar
2 328
Senast: Sar
·
Gravid - 1år Min bebbe är snart 6 månader, ocg jag har varit föräldrarledig under denna tiden.Jag var arbetslös innan. Det är omöjligt för min sambo...
Svar
3
· Visningar
971
Senast: Mitten
·
Gravid - 1år Ni som ger ersättning eller utpumpat: Ska vara borta 4-5 timmar nu på fredag, jag ska på *viskar* julfest.;) Funderar på hur...
Svar
7
· Visningar
16 159
Senast: Luna10
·
Gravid - 1år Skulle ringa till barnmorskan, men svarade inte, fast det var telefontid! :mad: Tänkte även höra med henne om kosten, vad man får äta...
Svar
1
· Visningar
915
Senast: Calazirya
·
Gravid - 1år Nu kommer en till barnvagnstråd! Jag kunde inte hitta svaret jag söker i någon annan tråd, så jag startar en ny :laugh: Vi är ute...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
12 115
Senast: Calazirya
·
Gravid - 1år Lillebror är 5,5 månad och sover INTE hela nätter. Inte ens halva. Och han är fullkomligt bröstfixerad. Han äter ett mål puré om dagen...
Svar
6
· Visningar
1 368
Senast: mino
·
0
Gravid - 1år Okej, har en rätt så dum fråga (därav ny användare), men har aldrig varit i den här situationen. :crazy: Hade oskyddat sex ca två...
2
Svar
25
· Visningar
4 490
Senast: Jaulgreis
·
S
Gravid - 1år Har börjat få problem med ryggen :cry: Är det farligt att ligga på en värmedyna när man är gravid?
Svar
6
· Visningar
7 438
Senast: tolvis
·
M
Gravid - 1år Vet inte vad jag ska göra. Har fruktansvärd foglossning och otroligt lågt blodtryck. Har en barnmorska som tycker att jag ska ta siesta...
Svar
16
· Visningar
1 215
Senast: Mirac_
·
Gravid - 1år Vi skulle vilja ha en liten "välkomst/namngivningsceremoni" för Ludvig, då vi inte tänker låta döpa honom (om han som äldre blir...
Svar
4
· Visningar
1 846
Senast: ako
·
Gravid - 1år Dock inga andra tecken på att förlossningen vill dra igång. Min fråga; Får man ha sex efter att slemproppen gått? :o
2 3
Svar
44
· Visningar
26 091
Senast: Hyacinth
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVII
  • Autistisk bror
  • Valet i USA