Sv: Gravtest?

Jag gjorde ett, negativt (suuurpriiise!)

Jaja, jag får väl köra igen sen om mensen inte behagar sig att dyka upp :)

det skadar ju inte att vänta eftersom för låg hcg-hormonnivå inte ger något utlag på gravtest även om du är gravid. dessutom det kostar ju nästan 100lappen varje gång du vill stilla nyfikenheten eller tålamodet.:D

Nej precis.
Jag har rätt så tight ekonomi nu, att det är december gör ju inte saken lättare direkt..
Gör jag ett test på mödravårdscentralen eller nåt sånt är det ju visserligen gratis, men vet inte om jag skulle orka att prata igenom allt OM det skulle vara positivt, men det kanske inte behövs? Gör man det hemma så är det ju ingen som sitter och ska diskutera.
Men men, jag ska inte ta ut en massa känslor i förväg.
Bättre att vänta tills det är ett plus på stickan istället.

Liknande trådar

Hundhälsa Min 10-åriga tik (snart 11) har kissat oftare än vanligt de senaste dagarna, och nu imorse såg jag ljusgula flytningar från vulva (inte...
Svar
8
· Visningar
1 008
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 909
Senast: lizzie
·
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 978
Kropp & Själ I helgen har jag tävlat. Vita ridbyxor och tajt kavaj. Sen jag skadade mig och blev sjukskriven för snart tre år sen har min kropp...
5 6 7
Svar
139
· Visningar
14 057
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar