utskällning

Sv: utskällning

Nej, jag tycker inte det är hemskt att lämna bort sitt barn för att själv unna sig något roligt. Sedan så ville ju din mamma ha din dotter dessa dagar, då är det inte så hemskt.

du är inte hemsk!
att vara mamma är ett heltidsjobb och man behöver unna sig att ha kul utan barn ibland oavsett om du bara ligger o tittar på tv själv en kväll utan barn eller går ut på fest. ha så kul :)

*kl* lyssna inte på andras försök att ge dig dåligt samvete, ditt barn har ju uppenbarligen bra kontakt till sina morföräldrar. Jag tror helt enkelt att hon är sån där som vill jävlas med andra, hon kanske tror det ger henne energi att få vara lite elak.... eller så är hon kanske helt enkelt avis på att du kan roa dig, har ny kärlek osv... hon kanske är less sitt :devil:

Skit i va andra tycker.
Du känner ditt barn bäst. och självklart ska man få roa sig trots att man är mamma.

KL

Jag tycker det är otroligt tröttsamt att andra skall tala om för en vad som är bäst.
Oftast kommer det from de som har väldigt kort navelsträng till sina barn.
Men alla barn är olika och du vet vad som funkar. Sen om du skall festa eller sova - gör ingen skillnad för barnet.

Asch jag är en sånn som tycker de är kanon bra att lämna bort barnen lite just för att dom ska vänja sig vi lite andra miljöer och se att de faktiskt går att klara sig utan mamma.....

Och sen förtjänar väll du att ha lite roligt me :laugh:

Inte tror jag att det går någon nöd på barnet hos mormor och morfar en kväll så länge som det löser sig med maten.

Däremot kan jag säga som så att jag aldrig hade lämnat ett så litet barn för att åka utomlands! Jag hade nog överhuvudtaget inte tänkt tanken.

Men vi är alla olika.;)

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kände inte riktigt att det här platsar in i någon "vanlig tråd", och det är väl egentligen ett klart dagboksämne eftersom jag "bara"...
Svar
1
· Visningar
817
Senast: MML
·
Relationer Eller rättare sagt, var och med vilka? Och hur planeras det? Samma varje år eller olika? Är alla nöjda med upplägget eller kan det...
6 7 8
Svar
144
· Visningar
7 048
Senast: Mirre
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 652
Senast: Anonymisten
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 163
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar