Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Nej, jag tycker inte det är hemskt att lämna bort sitt barn för att själv unna sig något roligt. Sedan så ville ju din mamma ha din dotter dessa dagar, då är det inte så hemskt.
du är inte hemsk!
att vara mamma är ett heltidsjobb och man behöver unna sig att ha kul utan barn ibland oavsett om du bara ligger o tittar på tv själv en kväll utan barn eller går ut på fest. ha så kul
*kl* lyssna inte på andras försök att ge dig dåligt samvete, ditt barn har ju uppenbarligen bra kontakt till sina morföräldrar. Jag tror helt enkelt att hon är sån där som vill jävlas med andra, hon kanske tror det ger henne energi att få vara lite elak.... eller så är hon kanske helt enkelt avis på att du kan roa dig, har ny kärlek osv... hon kanske är less sitt
Jag tycker det är otroligt tröttsamt att andra skall tala om för en vad som är bäst.
Oftast kommer det from de som har väldigt kort navelsträng till sina barn.
Men alla barn är olika och du vet vad som funkar. Sen om du skall festa eller sova - gör ingen skillnad för barnet.
Asch jag är en sånn som tycker de är kanon bra att lämna bort barnen lite just för att dom ska vänja sig vi lite andra miljöer och se att de faktiskt går att klara sig utan mamma.....
Hundavel & Ras Jag tror inte att jag någonsin gått en kurs med tydlig tävlingsinriktning, varken nu eller för ett antal år sedan. Det kan väl komma in...
Hästmänniskan Det låter som om vilken häst som helst skulle ha det finfint med det upplägget. Om du vill och dessutom bor på gården kanske du kan ta...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.