Slemproppen har gått

Sv: Slemproppen har gått

det är nog läge at ta bort den andra med.. ;)

Jag har tagit bort fotot från photobucket så den inte visas i det gamla inlägget, ser du den fortfarande är det för att du hunnit innan jag tog bort den och din dator har den i minnet. Då måste du uppdatera en gång för att få bort den.

fast, bilden är ff kvar, och jag har vart inne på en massa andra sidor sedan dess:confused:

jaja, nu när man har sett den några gånger är den inte så farlig längre :laugh:

Det är för att bilden är lagrad i din dator.
Prova att uppdatera sidan med F5 och se om den försvinner.

Jag tyckte det var en kanonkul bild:D

Fast jag hade förväntat mig nåt större........ typ som en vinkork, fast i slajm-variant:D
Så lite positivt överraskad:D

Liknande trådar

Gravid - 1år Vår son är 8 månader nu och sedan en tid tillbaka har vi börjat försöka introducera riktig, vanlig mat till honom. Med dottern körde vi...
Svar
9
· Visningar
478
Senast: gulakatten
·
Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 166
Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 256
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
900
Senast: inverterad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka