Slemproppen har gått

Sv: Slemproppen har gått

Ja vi får hoppas min sambo inte tänker så än på länge för då blir jag galen, i motvikt till turbofling har jag lusten kvar :)

Men som du säger, man har ju sig själv också att ta till ;)

V.37
Min sexlust har väl inte direkt legat på topp - förens nu :D.
Sambons ligger alltid på topp :p

Ja "de flesta" män tycker nog att det är helt ok och kanske till och med extra trevligt att nuppa fram till förlossningen.
Värst var andra trimestern, jag var stenkåt och min sambo ville ingenting! :D

kl
Min slempropp lossnade fem dagar innan Nikki föddes, och då hade vi inte sex mer, för jag var rädd för infektion.
Men prata med MVC, dom vet ju säkert.

Min slempropp släppte tidigt, alfons föddes i vecka 35+1 och vattnet gick i vecka 32 och strax därefter kom slemporppen. Då låg jag på sjukhus och var riktigt sugen på sex bara för att jag inte fick ha det! :D läkarna kollade min temp och alfons puls med ctg två ggr/dag just för infektionsrisken när slemproppen hade släppt.

Du måste ringa mig och berätta hur en sån ser ut.
Jag är äcklat nyfiken :rofl:

V.38 idag. Inga tecken på att ngn förlossning ännu...
Men min sexualdrift, som varit ganska låg fram tills nu har skjutit i höjden, det gäller att passa på medans man kan :o

Det gör det verkligen, se verkligen till att passa på. Och sexa lite åt mig när du ändå håller på! :mad: ;)

Jag redan, han har somnat i famnen.
Lite av slemproppen, som jelly för den fastnar på allt!
Fotat ett par dar innan förlossningen, gick hemma 4 dgr med förvärkar då delar av proppen kom då och då.

slempropp.jpg

:eek::crazy: Blä
Som en mask?
Så lång?

Usch

Men tack för bilden :D
Det var...oväntat :p

Jag är kanske lite benägen att hålla med, samtidigt så är det ju bara lite slem ..

Men för mig som är kräkmagad gjorde bilden att jag kräktes upp min frukost nyss ....

Va, på riktigt? Oj då, förlåt allihopa - tänkte inte på att att det vore smartare att länka, är nog lite okänslig av mig som person när det gäller äckliga foton och tycker mest att denna är rolig. Ska fixa en länk istället strax.

Senast ändrad:

Det kan ju inte Ishtar göra nu, det måste en moderator göra :)

Ishtar:

Nej det kan nog inte bara skyllas på bilden, men den blev så att säga pricken över i ;).
Samtidigt så är det ju bara lite slem, men jag har alltid varit kräkmagad och det är ju inte någon annans fel *hihi*

*kl*

Slemproppen är ganska stor. Min började lossna drygt en månad före förlossningen, det ramlade ut bitar då och då. Jag hade väldigt kraftiga sammandragningar ända från det och var öppen 2 cm under hela den tiden. Men sonen låg ändå inne en vecka extra (BF +8). Fick inga restriktioner ang sex, tror t.o.m. att det var färdknäppen som satte igång det hela, eller hjälpte till i alla fall, till sist. Vi nuppade på in i det sista, jag var omättlig från mitten och fram mot slutet även om sambon blev mer och mer tveksam i slutet. Av någon anledning tyckte han inte att jag var lika jättesexig längre när magen var som störst. :D

Det var en rolig bild förresten. Jag är ett stort fan av deskriptiva foton inlagda, tex på human spolmask eller en soptunna översvämmad av flugmasklarver. (fniss).

Liknande trådar

Gravid - 1år Vår son är 8 månader nu och sedan en tid tillbaka har vi börjat försöka introducera riktig, vanlig mat till honom. Med dottern körde vi...
Svar
9
· Visningar
478
Senast: gulakatten
·
Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 166
Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 256
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
900
Senast: inverterad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka