Kan spädbarn sova för länge & hur länge hade ni avslag?

Sv: Kan spädbarn sova för länge & hur länge hade ni avslag?

sen när det jätteröda gått bort med inotyolen kan du testa bepanthen när du ser att precis börjar bli lite rött igen, den är oxå bättre för ljumskarna om han skulle bli röd där då den går in bättre o andas lite mer.

men jag tror inte den räcker nu om han varit mkt röd o öm, loke har bara varit ganska mkt röd 1 gång körde inotyolen 2 blöjbyten o sedan bepanthenet, var borta på ca 12 timmar! efter det har jag inte behövt använda inotyolen alls hittills. just mot pruttkluttarna som blir när de pruttar torkar jag bara lätt-lätt med en bomullsrondell med olivolja på-skippar alltså vattnet! funkar superduper för oss iaf!

Liknande trådar

Småbarn I morgon fyller min minste 1 år. På det året har han inte sovit en enda hel natt och med andra ord har inte vi gjort det heller. Jag...
2 3
Svar
41
· Visningar
5 414
Senast: tinissen
·
Gravid - 1år Hej och hå :) Det är inte mycket tid över med en liten bebis i huset, att sitta vid datorn och faktiskt kunna skriva mer än snabba små...
Svar
14
· Visningar
1 474
Senast: vindvissla
·
Gravid - 1år Här har tiden gått och nu är det snart två veckor sedan lille Isak föddes! Är lite nyfiken på hur era dagar med små spädbarn ser ut...
Svar
7
· Visningar
3 427
Senast: Lydia
·
Övr. Barn Lillskruttan som blir 3 år om en sisådär 2 månader börjar i vårt tycke bli så stor att hon ska sluta sova middag på dagis - men...
2
Svar
31
· Visningar
2 936
Senast: biffen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Valet i USA