Orkar inte mer!!!!

Sv: Orkar inte mer!!!!

Vagga med vaggningsautomatik kanske?
Jag hade en hemsnickrad vagga, inte vacker men effektiv, som vi kunde vagga med foten medan vi satt vid datorn eller tittade på TV.
Det var en låda med medar på längden.

Och jag tror nog att den var en del i hur lätt vi tyckte att det var med 3dje barnet.

Sv: Orkar inte mer!!!!

Innebär detta att föräldrarna (om de har synkat sin sömn med barnet) blir väckta när de sover som djupast och som bäst behöver få vara ifred?

förstår inte riktigt vad du menar,
men en vuxen och ett spädbarn har inte samma rem-rytm, ett spädbarn drömmer betydligt mer än vad en vuxen människa gör. att du blir väckt eller störd i din sömn har inte så mkt att göra med var i kurvorna du är, utan mer hur mkt som krävs för att bli påverkad. sömnen du behöver för att vara utvilad är den första perioden/timmarna efter du somnat, även fast de känns som om att vi behöver mest sömn framåt morgonen.

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag behöver hjälp för håller på att bli galen. Min 3 månaders bebis sover så dåligt på nätterna. 1 natt på en 14 veckors period är...
2
Svar
23
· Visningar
1 928
Senast: G-uldlock
·
Kropp & Själ Jag har haft problem med att det kryper och rycker i benen på kvällar och nätter sedan jag brände ut mig i våras. Det blev än värre när...
2
Svar
23
· Visningar
949
Däggdjur Jag har växt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. Från 11 till 19 år hade jag därtill minst en häst, totalt 4 egna och...
Svar
8
· Visningar
850
Senast: Bison
·
Småbarn Huuuuur har du fått ditt barn att vilja äta sånt? Vår unge åt allt fram till typ 2 år. Nu är det bara barnmat typ pannkakor, hamburgare...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 897

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka