Gravidmage, sexlust och Sambo

Sv: Gravidmage, sexlust och Sambo

Vi kelades och kramades mer när jag var gravid, sex hade vi men under en period ett litet uppbehåll för jag hade ingne lust alls, sen kom lusten tillbaka men då var ju Rasmus huvud i vägen så de blev inget mer för mig :mad:

Sambon och jag har aldrig haft samma "rytm", vill alltid på olika tider och nu när jag tappat lusten lite så är sex bristvara här hemma. :angel:

Å andra sidan har vi jobbat så dumma tider att vi knappt träffas sen jag blev gravid, kan säkert ha lite med det att göra också...

När jag var gravid så hade exet samma sexlust. Medans min försvann i början. För jag spydde hela tiden och mådde illa. Gick ju ner flera kilon. Då är inte sex det första man tänker på. Blev bättre senare under graviditeten.

Mvh

Sammandragningar fick jag också när jag kom, riktigt stenhård mage några minuter. Det tog bort fokus lite från sexet för mig så vi såg till att jag kom sist som en avslutning på det hela. ;)

Mina sammandragningar var så obehagliga och gjorde så ont, så när vi väl fick till det hoppade jag gärna över slutklämmen själv, just därför :o. Gjorde inte mig så mycket, det var ju mysigt ändå, men sambon tyckte inte det var så kul att ha sex med det villkoret, haha.

Min sambo tackade för sig omkring månad 3. Det var liiite frustrerande vill jag säga! En gång efter det lyckades jag förföra honom med TRÖJA på! Det räckte med att jag bara nämnde sex så fick jag till och med ett morgonstånd att försvinna snabbare än man hinner säga ordet flax. Nej det gick inte. Du har en bebis där inne, sa han. Däremot efteråt har vi hållt jämna steg. Min kropp var ju snabbt återställd men sen var vi redo i princip samtidigt. Det tog ett tag att få med hjärnan också som nyblivna föräldrar :)

Min sambo var väl som vanligt med det här med sexet.

den stora omställningen har varit för mig! Jag har alltid velat ha sex, även under graviditeten, men framför allt efter!!! (Tror jag saknade den intima närheten somblir...)
nu 2 år senare är min sexlust som bortblåst, jag tycker det är jobbigt och skittråkigt med sex och jag fattar ingenting:confused: vad har hänt???

kl

Jag hade lika stor sexlust som vanligt :crazy: om inte mer.
Det var jobbigt för sambon ville helt bara mysa och kela och stryka på magen. :mad:

*kl*

Min försvann ganska snabbt. Sambons var oförändrad, eller nästan högre än innan :p
V.14-20 ca var riktigt jobbiga, då var vi osynkade som satan. Ju mer han ville, desto mindre ville jag. Nu är det V.38 och för ca 1v sedan kom min lust tillbaka. Tror det är tanken på att det gäller att passa på innan förlossningen, som gjort susen.

Mitt gos/kelbehov har dock bara ökat och ökat under graviditeten.

Jag och min sambo hade nog sex en handfull gånger under senaste graviditeten, mycket berodde på att jag mådde illa genom hela graviditeten och flera gånger i veckan kräkte upp maten... Men hans sexlust var nog densamma.

Annars är det som du Jettan oxå nämner, nu är min lust som bortblåst, och det är väldigt jobbigt... Och jag frågar mig desamma, vad har hänt??? Jag älskar honom jättemycket och vill för allt i världen inte vara utan honom, så det har inte med mina känslor för honom att göra, det är bara den där sexlusten som inte finns längre...

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 652
Senast: Anonymisten
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
22 561
Senast: Whoever
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 900
Senast: lizzie
·
Gravid - 1år Måste dela med mig av detta då det känns otroligt jobbigt och min sambo är inget vidare stöd. Jag blev gravid med första barnet i...
Svar
17
· Visningar
4 403
Senast: Voeux
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur