Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ursäkta trådkapning, men varför vaccinerar man inte sina barn? Jag vet en fd arbetskollega som absolut inte skulle vaccinera sin dotter, men för mig är det självklart att jag ska vaccinera min son när han kommer ut. Är det någon som kan förklara för mig varför man inte gör det??
Tycker att det är lite väl hårt att kalla min mamma för självisk för att jag inte vaccinerades!! Tänk om det vore så väl att det funnits internet för 23 år sedan, då hade hon sluppit vara oupplyst. Att hon då skulle läst någon utländsk skräckpropaganda verkar ju också helt befängt. Vart skulle hon fått tag på det? Skickat efter med posten??
Sorry lite trådkapning..... men är det sprutor vi vuxna ska/bör ta som jag har missat? Ska man alltså gå och ta typ stelkramp eller liknande i förebyggande syfte som vuxen? eller är det som barn/ungdom de enda sprutor man behöver ta? Jag har NOLL koll men blev fundersam då jag såg denna tråd.
Tycker att det är lite väl hårt att kalla min mamma för självisk för att jag inte vaccinerades!! Tänk om det vore så väl att det funnits internet för 23 år sedan, då hade hon sluppit vara oupplyst. Att hon då skulle läst någon utländsk skräckpropaganda verkar ju också helt befängt. Vart skulle hon fått tag på det? Skickat efter med posten??