Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Nu börjar det bli jobbigt att se sonen 7 veckor gammal ha så ont i magen och kräkas hela tiden:( Han har magknip större delen av den...
2
Svar
37
· Visningar
6 488
Senast: Mynta2
·
Gravid - 1år Isak är nu 8½ mån och sätter sig upp själv från liggande, både på mage och rygg. Sitter stadigt och bra själv och äter vanlig mat. Inte...
Svar
9
· Visningar
995
Senast: Elinkan
·
Gravid - 1år Jag gör en liten spin off på min egna tråd då detta berör ämnet jobb men på ett annat sätt.Jag behöver få höra andras tankar och åsikter...
Svar
7
· Visningar
1 091
Senast: Björk
·
Gravid - 1år Och undrar vad ni tycker om dessa värden: 6/10-08 8/1-09 Hb,g/l: 141 118 Blodtryck: 116/75...
Svar
5
· Visningar
916
Senast: Tiboo
·
Gravid - 1år Är runt -20 här nu. Går ni ut med era små när det är så kallt? Ansiktet blir ju jättekallt, hur gör ni?
Svar
13
· Visningar
1 286
Senast: Marie_C
·
Gravid - 1år Hej jag mår lite dåligt över min förlossning, den va hemsk med andra ord. Vattnet gick på lördag morgon vid 05,00 ringde men skulle...
Svar
17
· Visningar
1 743
Senast: cowgirl81
·
Gravid - 1år Jag måste ha missat något på biologilektionen känner jag :D Jag har då alltid trott att man som kvinna är gravid i 9 månader.... eller i...
Svar
7
· Visningar
3 174
D
Gravid - 1år Har gjort ett anonymt nick denna gången då denna graviditeten inte är oficiell ännu. Jag har vänner på buke som jag umgås med privat...
Svar
11
· Visningar
1 351
Senast: ameo
·
E
Gravid - 1år Igår hände nåt som gjorde mig lite orolig, en liten del av slemproppen kom ut. Är ju bara gravid i v 26+1. Med mina två andra barn så...
Svar
1
· Visningar
2 932
Senast: Thelma
·
Gravid - 1år Hur länge ska det hålla på egentligen? Jag vill snuska mig med sambon innan jag blir tokig :crazy:
2
Svar
32
· Visningar
2 933
Senast: vansinnet
·
O
Gravid - 1år Ja ni föräldrar nu har det börjat ticka och det med besked! Tiden är inte direkt den bästa, jag håller just på med ett "karriärsbyte"...
Svar
13
· Visningar
1 162
Senast: jerseyko
·
H
Gravid - 1år japp, förra veckan gjorde jag ett grav-test som blev positivt.Haft mina aningar om att jag var med barn, men iaf. Inget planerat...
Svar
12
· Visningar
1 295
A
Gravid - 1år NU har jag (vi) satt oss ordentligt på pottkanten. Eller också är det bara jag som förstorar. Känner mig inte riktigt bekväm i...
Svar
13
· Visningar
2 665
Senast: havreflinga
·
Gravid - 1år Nar berattar man for chefen att man ska ha barn egentligen? Sjalvklart ar ju att man vantar till efter v13, men annars har man en...
Svar
14
· Visningar
1 536
Senast: lingonben
·
Gravid - 1år Om man bara ska ha ett alternativ, ska man satsa på en manduca eller en sjal då? Vad är "behändigast" när man inte vet var man vill ha...
2
Svar
36
· Visningar
3 988
Senast: Lydia
·
Gravid - 1år Nån mer än jag som haft eller kommer ha gammal dopklänning. Klänningen edvin hade på sitt dop är 55år gammal och har gått i släkten sen...
Svar
18
· Visningar
2 164
Senast: cowgirl81
·
J
Gravid - 1år Fortsätter med mitt anonyma nick ett tag till. Jag har ett tag trott att jag har varit gravid, men det verkar inte vara så. Jag bara...
Svar
19
· Visningar
16 352
Senast: jolly_jolly
·
Gravid - 1år Våra tre första barn har alla fått namn som finns med i ALs sagor. Det har dock varit helt omedvetet, men många har kommenterat det...
2
Svar
36
· Visningar
10 408
Gravid - 1år "Dottern" sms:ade i morse att dom var på väg till BB:) Dom har 22 mil dit, så att det gäller att inte stanna hemma för länge, utan åka...
Svar
8
· Visningar
1 067
Senast: Messy
·
Gravid - 1år Tänkte vi kunde skriva upp en massa tips till alla som vänta sitt första barn här! En tråd jag önskade funnits innan jag fick barn;)...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 670
Senast: Mammas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar