Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Barn
Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn
Gravid - 1år
Ni som har gjort ul i vecka 18 och tagit reda på könet, har det stämt sen när bebisen kom? dom säger ju att dom inte kan säga till 100%...
Gravid - 1år
Som rubriken säger.. jag söker tips på mellanmål till min 7 månaders. Vill inte "bara" ge fruktpure, vill ha andra enkla tips!! Just nu...
Gravid - 1år
Min snart fem månader gamla son sover så oerhört bra i vagnen om dagarna. Att få honom att sova inomhus är inte alls lätt och han sover...
Gravid - 1år
Fick kommentaren: Inte kan du låta ungen ligga för skönt och mjukt! Den kan ju dö då i tidig spädbarnsdöd! Du kan missa andningen på den...
Gravid - 1år
Har en son som är 4 månader och som är jättego. gråter nästan aldrig. :) Jag undrar när era barn började lära sig säga mamma eller pappa...
Gravid - 1år
Någon här som använt sig av en Doula som kan dela med sig av sin upplevelse? Jag läser lite på www.doula.nu och tycker det verkar mycket...
Gravid - 1år
Nu är man i vecka 27 och har precis börjat knalla in i varenda barnvagnsaffär för att känna, titta och fundera.
Men jag tycker bara man...
Hundavel & Ras Kanske en dum fråga, men har du testat att skriva till de som håller i kurserna och sagt just detta samt förklarat varför?
Troligen får...
Ekonomi & Juridik Har ni egna hästar i verksamheten så lär ni beskattas för det. Heter det sköntaxeras? Så ni får betala för era egna hästar installning...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.