Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år för jag ska rida imorgon! Har inte ridit regelbundet på ett år. Tog bort förra hästen feb-08, blev gravid och letade häst till augusti...
Svar
7
· Visningar
852
Senast: bananna
·
Gravid - 1år Tanken var att jag skulle börja jobba den 2 februari. Pga det assega sjukvården där jag bor får jag inte läkartid till handkirurgen...
2
Svar
30
· Visningar
3 834
Senast: Björk
·
Svar
11
· Visningar
1 304
Senast: vansinnet
·
N
Gravid - 1år Ni som har gjort ul i vecka 18 och tagit reda på könet, har det stämt sen när bebisen kom? dom säger ju att dom inte kan säga till 100%...
2
Svar
26
· Visningar
7 907
Senast: lobell
·
Gravid - 1år För två veckor sedan fick jag vad jag trodde var träningsvärk i ljumsken, bara den ena... Det känns precis som träningsvärk, men nu...
Svar
16
· Visningar
4 724
T
Gravid - 1år Som rubriken säger.. jag söker tips på mellanmål till min 7 månaders. Vill inte "bara" ge fruktpure, vill ha andra enkla tips!! Just nu...
Svar
7
· Visningar
6 391
Senast: Lydia
·
Gravid - 1år Min snart fem månader gamla son sover så oerhört bra i vagnen om dagarna. Att få honom att sova inomhus är inte alls lätt och han sover...
Svar
13
· Visningar
2 093
Senast: Calazirya
·
T
Gravid - 1år Har letat och letat efter mamma byxor men ger upp nu. Är bara i vecka 23 och kan inte längre ha mina vanliga byxor och använder bara...
Svar
13
· Visningar
2 204
Senast: MaRomer
·
Gravid - 1år Jag var precis och avlivade våran katt och har nu lipat(gråtit) mer än aldrig förr. Jag fick barn för ca 1 år sedan och har ett till...
Svar
6
· Visningar
871
Senast: Mammas
·
Gravid - 1år Vill slå ett slag för "baby signs"/babytecken! Kom att tänka på det apropå en annan tråd där man frågar när barn börjar prata. Vi...
Svar
1
· Visningar
829
Senast: nevin
·
Gravid - 1år Hade en intressant kul diskussion igårkväll med sambon. Tyvärr förlorade jag argument till slut.:crazy: Såhär var diskussionen: Om...
2
Svar
20
· Visningar
1 903
Senast: marielen
·
Gravid - 1år Fick kommentaren: Inte kan du låta ungen ligga för skönt och mjukt! Den kan ju dö då i tidig spädbarnsdöd! Du kan missa andningen på den...
Svar
14
· Visningar
1 191
Gravid - 1år Har en son som är 4 månader och som är jättego. gråter nästan aldrig. :) Jag undrar när era barn började lära sig säga mamma eller pappa...
2
Svar
23
· Visningar
6 200
Senast: cowgirl81
·
B
Gravid - 1år God kväll alla, Jag måste få fråga er angående ont i magen. Igår hade jag (ännu) en fruktansvärt jobbig och stressig dag. Vi hade...
Svar
5
· Visningar
5 760
Senast: Mammas
·
E
Gravid - 1år Har sett måååånga trådar i detta ämne, men trodde väl aldrig jag skulle starta en själv ;) Förra veckan hade jag ÄL och av en slump...
2
Svar
28
· Visningar
4 730
Senast: ebba85
·
Gravid - 1år Jag tänkte vara ute i god tid och ansöka om föräldrapenning (ska ta ut innan barnet föds), dom verkar ha långa handläggningstider. Men...
2
Svar
35
· Visningar
6 790
Gravid - 1år Någon här som använt sig av en Doula som kan dela med sig av sin upplevelse? Jag läser lite på www.doula.nu och tycker det verkar mycket...
2
Svar
35
· Visningar
3 155
Senast: chrysler
·
Gravid - 1år Av bara farten har sonen ätit 6 mån välling (morgon och kväll) Men jag inser att han snart fyller 1 år. Borde jag byta vällingsort? 8...
Svar
3
· Visningar
1 023
A
Gravid - 1år Nu är man i vecka 27 och har precis börjat knalla in i varenda barnvagnsaffär för att känna, titta och fundera. Men jag tycker bara man...
Svar
15
· Visningar
6 846
Senast: Piffelina
·
N
Gravid - 1år Hej! Använder mitt anonyma nick (igen) då jag måste få reflektera över lite saker. Det är nämligen såhär att jag ska ha mens vilken...
Svar
8
· Visningar
2 380
Senast: pemi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2
  • Oseriös avel 2023